header site 1403
28
فروردين1403
مادر دو شهید در مبارکه خیر مدرسه ساز شد

مادر دو شهید در مبارکه خیر مدرسه ساز شد

27
فروردين1403
بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود

بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود

21
فروردين1403
پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان به مناسبت عید سعید فطر

20
فروردين1403
مدرسه قرآنی خیرساز در شهرستان دهاقان افتتاح شد

مدرسه قرآنی خیرساز در شهرستان دهاقان افتتاح شد

19
فروردين1403
ساخت نخستین مدرسه خیرساز به نام سردار شهید محمدرضا زاهدی

ساخت نخستین مدرسه خیرساز به نام سردار شهید محمدرضا زاهدی

15
فروردين1403
ایجاد تحول با مشارکت مردم از اولویت های نوسازی مدارس کشور

ایجاد تحول با مشارکت مردم از اولویت های نوسازی مدارس کشور

29
اسفند1402
پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان به مناسبت فرارسیدن سال نو

پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان به مناسبت فرارسیدن سال نو

21
اسفند1402
کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در ناحیه ۶ اصفهان به زمین زده شد

کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در ناحیه ۶ اصفهان به زمین زده شد

19
اسفند1402
مدرسه دکتر آرینا یعقوبی ناحیه ۴ اصفهان افتتاح شد

مدرسه دکتر آرینا یعقوبی ناحیه ۴ اصفهان افتتاح شد

16
اسفند1402
نوسازی مدارس اصفهان حائز رتبه برتر اجلاس استانی نماز شد

نوسازی مدارس اصفهان حائز رتبه برتر اجلاس استانی نماز شد

16
اسفند1402
توسعه ۱۲کلاس در مجتمع آموزشی اتیسم مهرآفرین ناحیه ۴ اصفهان

توسعه ۱۲کلاس در مجتمع آموزشی اتیسم مهرآفرین ناحیه ۴ اصفهان

15
اسفند1402
کاشت نهال توسط مدیرکل و کارکنان نوسازی مدارس استان اصفهان

کاشت نهال توسط مدیرکل و کارکنان نوسازی مدارس استان اصفهان

«
»
14020915 Madares Fereydonshahr
tele0002
 
×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

مقام معظم رهبری : " روحیه خدمتگرازی، خاکساری، تواضع در مقابل مردم و شناخت عظمت مردم را برای خودتان حفظ کنید، که این نعمت بزرگی است.


اصول حاکم بر منشور:

  •  
  • اصل برابری: همه شهروندان دربرابر قانون برابرند و باید با همه آنان در شرایط مشابه رفتار یکسان داشت. کارمندان باید در محدوده وظایف شغلی خود، امکان دسترسی برابر به خدمات دولتی را برای همه شهروندان فراهم کرده و با آنان بدون هیچ گونه تبعیض رفتار نمایند.
  • اصل حاکمیت قانون در مناسبات اداری: همه امور دولتی مبنای قانونی دارد و تصمیمات و اقدامات اداری کارمندان باید براساس احترام به قوانین و مقررات موجود اتخاذ و انجام گردد.
  • اصل شهروند مداری(مردم مداری): هدف غایی از تشکیل سازمانهای دولتی واستخدام کارمندان ، ارایه خدمت بهتر به مردم و شهروندان است. کارمندان باید در گفتار ، کردار و نگرشهای خود عنوان " خدمتگزار مردم " را متجلی سازند. کارمندان متعهد هستند که در تصمیم گیریها ، انجام وظایف و رفتارهای خود منافع و ترجیحات مردم و شهروندان و مصالح عمومی را درنظر گیرند و امکان دسترسی راحت تر و عام تر به خدمات دولتی را فراهم نمایند.
  • اصل احترام و اعتماد: کارمندان در تعاملات و رفتارهای خود با سایر افراد از قبیل مافوق ها ، زیردستان ، همکاران و مراجعان باید احترام آنان را حفظ نمایند. به انتظارات و احساسات دیگران اهمیت قائل شده و بر مبنای اعتماد به طرف مقابل عمل کنند.
  • اصل شفافیت: کارمندان باید تمامی اطلاعات مربوط به امور و فرآیندهای جاری دستگاههای اجرایی ( به غیر از اموری که در زمره اسناد و اطلاعات طبقه بندی شده قرار دارد) را به طور شفاف در چارچوب مقررات و ضوابط در اختیار ذینفعان قرار دهند. این اطلاعات ضمن مشخص کردن فرآیندهای سازمانی ، مبنای پاسخگویی کارمندان به مردم و مراجع ذی صلاح پاسخگو هستند.
  • اصل پاسخگویی: سازمانهای دولتی برای مردم ایجاد می شوند و باید در برابر آنان پاسخگو باشند. کارمندان مسئولیت تصمیمات و اقدامات خود را برعهده گرفته و در مورد آنهابه مردم و مراجع ذیصلاح پاسخگو هستند.
  • اصل عدم سوء استفاده از موقعیت شغلی: کارمندان نباید از اختیارات و جایگاه شغلی و سازمانی خود در جهت منافع شخص یا گروه خاصی استفاده نمایند. اختیارات شغلی و سازمانی باید فقط برای انجام وظایف سازمانی و در جهت مصالح عمومی به کار گرفته شوند.
  • اصل تعهد و وفاداری به سازمان: کارمندان باید نسبت به دستگاه متبوع خود و اهداف ، مأموریتها و ضوابط آن متعهد و وفادار باشند و با علاقه مندی و تمام توان از طریق انجام صحیح وظایف و مسئولیتهای شغلی و سازمانی در راستای تحقق اهداف و مأموریتهای سازمان تلاش نمایند.
  • اصل به کارگیری مهارت و تخصص: کارمندان باید تلاش نمایند تا مهارت ، دانش و تخصص مربوط به وظیفه شغلی و سازمانی خود را فراگرفته و تمام توان فنی ، تخصصی و حرفه ای خویش را برای انجام بهینه فعالیتهای شغلی و سازمانی به کارگیرند

 

مفاد منشور :

-انجام وظایف و مسئولیتهای شغلی و سازمانی

-به رعایت نظم و انضباط در انجام فعالیتها و حضور به موقع در سازمان توجه نماییم.

-در انجام وظایف و مسئولیتها پشتکار و جدیت داشته و آنها ر ا با دقت، صحت و به موقع انجام دهیم.

-سعی نماییم تا دانش خود را در زمینه فعالیت های سازمانی به روز نگه داشته و آنها را با توانمندی و ابتکار خود در انجام فعالیتهای اداری و سازمانی به کار گیریم.

-به ایده ها و افکار جدید ارزش قائل شده و برای اجرایی کردن آنها به شکل منطقی در دستگاه اجرایی متبوع و نظام اداری تلاش کنیم.

-برای افزایش بهره وری نظام اداری از طریق افزایش بهره وری حیطه فعالیت خود تلاش کنیم.

-از امکانات، تجهیزات و سرمایه های نظام اداری حفاظت نموده و در استفاده موثر و مطلوب از آنها بکوشیم.

-در انجام فعالیت ها و تعاملات، روابط خویشاوندی، قومی، جنسی، نژادی، مذهبی و غیره تأثیری در تصمیمات و اقداماتمان نداشته باشد.

-روحیه انتقاد پذیری داشته و انتقادات سازنده دیگران را به عنوان فرصتی برای اصلاح و بهبود خود و فعالیت هایمان بدانیم.

-همیشه و در همه حال رضایت خدای متعال را مدنظر قرارداده و بر آنچه که خداوند امر یا از آن نهی می کند، توجه کامل داشته و او را ناظر بر اعمال و کردار خویش بدانیم.

-رفتار و برخورد با ارباب رجوع و همکاران

-مردم و شهروندان به عنوان ذی حق برای نظام اداری هستنند، تلاش نماییم با ایجاد ارتباط مناسب و ارایه خدمت بهتر، تصویری مثبت از دستگاه اجرایی و نظام اداری در ذهن آنان ایجاد کنیم.

-به مراجعه کنندگان به صورت عادلانه و در چارچوب قوانین، مقررات و ضوابط خدمت ارایه دهیم.

-در محدوده وظایف شغلی، اطلاعات و راهنماییهای لازم و مناسب به ارباب رجوع ارایه و در زمینه خدمات، شفاف سازی صورت دهیم.

-خواسته های قانونی ارباب رجوع را در چارچوب وظایف خود با صحت، دقت و سرعت و بدون تشریفات زائد اداری و تحمیل هزینه اضافی به وی ارایه دهیم.

-به ارباب رجوع احترام گذاشته و در استقبال و صحبت با آنان گشاده رو باشیم.

-به نظرات، پیشنهادها و بازخوردهای شهروندان و مراجعه کنندگان به عنوان منبعی گرانبها برای بهبود عملکرد نگاه کرده و با دید منطقی به آنها توجه کنیم.

-به نظم و آراستگی شخصی و محل کار خود توجه کنیم.

سعی کنیم تا فرهنگ تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات مردم و مراجعان به یک ارزش حاکم در نظام اداری تبدیل شود.

-روحیه کار جمعی را در خود تقویت کرده و در انجام فعالیتهای گروهی مشارکت جو و مشارکت پذیر باشیم.

-روحیه قدردانی از دیگران را در خود تقویت کرده و سعی نماییم که این امر را در بین همکاران اشاعه دهیم.

-دانش، تجربه و توانمندیهای خود را با سعه صدر در اختیار همکاران قرارداده و در ارتقاء توانمندیهای آنان کوشا باشیم.

-تا حد ممکن در حل مشکلات شغلی همکاران تلاش نماییم و از تجسس در زندگی خصوصی آنان پرهیز نماییم.

 

توزیع آموزشگاه ، کلاس و دانش آموز :

ابتدایی دوره اول و دوم

 تعداد کلاس :14006 تعداد دانش آموز : 362770 درصد دانش آموزان 55.2%
 
 

متوسطه دوره اول و دوم

تعدادکلاس: 13090 تعداد دانش آموز : 293975 درصد دانش آموزان 44.8
 
 

جمع کل دولتی

تعدادکلاس: 27096 تعداد دانش آموز : 656745 درصد دانش آموزان 100%
 
 

لینک های مرتبط

  • 1
  • 2
  • 3

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز661
دیروزدیروز1255
هفته جاریهفته جاری7037
ماه جاریماه جاری22054
کل بازدیدکل بازدید2018963

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید