×

Message

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان به مناسبت روز معلم

پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان به مناسبت روز معلم

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان، ناصر فتحی، مدیر کل این اداره، به مناسبت فرا رسیدن «روز معلم» پیامی صادر کرد.

 متن پیام مهندس ناصر فتحی به شرح ذیل است:

760 14030212 1 روز معلم

بسمه تعالی

«إنَّما بُعِثتُ مُعَلِّما» رسول اکرم (ص)

فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس مدرسه و دانشگاه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند. «معلم» اساسی ترین و تاثیرگذارترین مولفه نظام تعلیم و تربیت و به یادگارماندنی‌ترین واژه‌ای است که انبیا و اولیا خود را مفتخر به آن دانسته‌اند. چنانکه رسول اکرم(ص) فرمود: «اِنَّما بُعِثتُ مُعَلِّماً». در طول تاریخ نیز معلمان با نقش موثر خود توانسته‌اند رسالت خطیر «هدایت»، «تفکر» و «اندیشه‌ورزی» نسل‌های بشری را بر دوش کشیده و بر تارک تعلیم و تربیت جوامع گوناگون بدرخشند.

معلمان به عنوان قافله سالار کاروان تعلیم و تربیت، با مشارکت در نظام برنامه‌ریزی درسی و پرورش و شکوفایی نسل آینده نقش محوری را در تحقق اهداف سند تحول بنیادین ایفا می‌کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری «افسران سپاه پیشرفت کشور» هستند. اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان نیز می کوشد تا با ساخت فضاهای مناسب و استاندارد آموزشی و تجهیز آنها، بستر مناسب را برای تعلیم و تربیت فراهم کند.

اينجانب، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مرد علم و ادب، استاد شهید مرتضی مطهری و یاد و خاطره معلم دلسوز و انقلابی اصفهان استاد سيد علي‌اکبر پرورش، این روز عزیز را که به نام معلم مزین گشته بر تمامی معلمین، اساتید و جامعه فرهنگیان تبریک عرض نموده و اميدوارم در پناه خداوند متعال، در تعليم و تربیت فرزندان عزيز و آينده سازان ميهن اسلامي‌مان همواره کوشا، موفق و سربلند باشند.

Isfahan Provincial Schools 'Renovation School, an executive development organization, is a subsidiary of the Schools' Renovation Organization. This office is responsible for the construction, completion, repair and equipping of the educational units of the province.

Location on the map

آدرس بر روی نقشه

 

Visit statistics

TodayToday498
YesterdayYesterday1464
This weekThis week358
This monthThis month30170
Total VisitsTotal Visits2069764

Contact Us

Isfahan, Goldeh Street Garden, opposite Barajerner, Isfahan Province Schools Renovation Directorate
031-32222889
031-32223092
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.