header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

پیام رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز اصفهان به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم

پیام رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز اصفهان به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم
 
 به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه‌ساز، مجتبی ملااحمدی رییس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن روز معلم پیامی به شرح زیر صادر کرد :
 
 760 14030212 2 روز معلم
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
تعلیم و تربیت، مأموریت عظیمی است که خداوند متعال به پیامبران خود سپرد و اشتغال به معلمی، کوششی متعالی و متشابه به رسالت اولیای الهی است. معلمان، قافله‌سالاران کاروان روشنگری‌اند که با مجاهدت خود، تمدن را معماری و نقش ایمان را بر لوح جان و ضمیر انسان‌ها حک می‌کنند. بر این اساس، تلاش هدفمند آن‌ها در ترویج دانش و بینش، موجب اعتلای اندیشه‌ها می‌شود و به این دلیل، نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام، همراه بوده است.
بدون تردید راز ماندگاری و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفای باطن آنهاست و قطعا جوشش چشمه‌سار زلال پویندگان راه سعادت و تکامل بشری حاصل مجاهدت‌های معلمان و مربیان فرهیخته‌ای است که امانت‌دار انسانند.
ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد علامه شهید مرتضی مطهری، همچنین ارج نهادن به خدمات ارزشمند تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت، توفیق همه معلمان گرانقدر به ویژه خیرین فرهنگی مدرسه ساز را از خداوند متعال مسألت داریم.
 
 
مجتبی ملااحمدی
رییس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز318
دیروزدیروز1269
هفته جاریهفته جاری8471
ماه جاریماه جاری25412
کل بازدیدکل بازدید2065006

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید