×

Message

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

مدرسه صدیقه طاهره (س) روستای مبارکه افتتاح شد

به همت خیران نیک اندیش محلی؛
مدرسه صدیقه طاهره (س) روستای مبارکه افتتاح شد
مراسم افتتاح مدرسه ۶ کلاسه صدیقه طاهره (س) با مشارکت خیران محلی در روستای مبارکه تیران و کرون اصفهان برگزار شد.
 
760 14020712 1

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، در دوازدهمین روز از مهرماه ۱۴۰۱ مدرسه ۶ کلاسه صدیقه طاهره (س) در شهرستان تیران و کرون اصفهان افتتاح شد.
این مدرسه با زیربنای ۶۲۵ مترمربع، ۱۴۵۰ مترمربع محوطه سازی و ۱۷۰ متر دیوارکشی در زمینی به مساحت ۱۹۰۰ مترمربع و با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد تومان ساخته شده است و شامل ۶ کلاس درس، اتاق اداری، کارگاه، کتابخانه و سالن چند منظوره می باشد.
روستای مبارکه از توابع بخش کرون شهرستان تیران و کرون می باشد که با ساخت این مدرسه اکنون دارای سه مدرسه و حدود ۴۰۰ دانش آموز می باشد و این مدرسه با ظرفیت ۱۸۰ نفر برای دانش آموزان دختر و در مقطع ابتدایی مورد استفاده قرار می گیرد.
گفتنی است در این آیین علاوه بر خیرین این روستا، معاونین اداره کل نوسازی مدراس استان اصفهان، فرماندار شهرستان تیران وکرون، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند.

Isfahan Provincial Schools 'Renovation School, an executive development organization, is a subsidiary of the Schools' Renovation Organization. This office is responsible for the construction, completion, repair and equipping of the educational units of the province.

Location on the map

آدرس بر روی نقشه

 

Visit statistics

TodayToday812
YesterdayYesterday1464
This weekThis week672
This monthThis month30484
Total VisitsTotal Visits2070078

Contact Us

Isfahan, Goldeh Street Garden, opposite Barajerner, Isfahan Province Schools Renovation Directorate
031-32222889
031-32223092
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.