×

Message

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

مدرسه ۶ کلاسه محله گورت اصفهان افتتاح شد

همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (س)؛
مدرسه ۶ کلاسه محله گورت اصفهان افتتاح شد
در روز میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد حاج عباس تبعه امامیه با مشارکت خانواده نیک اندیش ایشان افتتاح شد.
 
760 14020828 1 افتتاح مدرسه تبعه امامیه

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، در بیست و هشتمین روز از آبان ماه ۱۴۰۲، مدرسه زنده یاد حاج عباس تبعه امامیه افتتاح شد.
این مدرسه ۶ کلاسه به زیربنای ۷۶۵ مترمربع در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع و با ۱۳۷۵ مترمربع محوطه سازی و ۱۵۵ متر دیوار کشی ساخته شده و دارای سالن چندمنظوره، آزمایشگاه، کارگاه، کتابخانه و اتاق های اداری می باشد.
جهت ساخت این مدرسه اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است که در مقطع ابتدایی  برای ۱۸۰ دانش آموز دختر این منطقه مورد استفاده قرار می گیرد.

علی اصغر ذاکران معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حاج عباس تبعه امامیه گفت: حضور آگاهانه خیرین در عرصه مدرسه سازی با باور عملی به این موضوع که مسیر رشد و توسعه کشور از آموزش و پرورش عبور می کند و تامین زیرساختهای فضا و تجهیزات یکی از ابعاد مهم آموزش و پرورش است، در سالهای اخیر به یاری دولت آمده و امروز بیش از ۷۰ درصد مدارس با مشارکت خیرین و دولت ساخته می شود. وی افزود امسال در سطح کشور ۲۰۰۰ فضای آموزشی تحویل دانش آموزان عزیز شد و ۵۳ پروژه در استان به بهره برداری رسید که ۱۳٪ آن سهم ناحیه ۶ اصفهان است.

عبدیزدان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز از اقدام خیرخواهانه خانواده تبعه امامیه قدردانی کرد و گفت خیرین مدرسه ساز پیشگام در امر مدرسه سازی حرکت میکنند و هم اکنون بیش از ۳۰۰ پروژه با مشارکت خیرین در دست ساخت می باشد که بیش از ۸۰ درصد تعهدشان را جامه عمل پوشانده اند.

گفتنی است در این جلسه علاوه بر خانواده نیک اندیش تبعه امامیه، ذاکران معاون نوسازی مدارس استان، عبدیزدان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز، عباسیان مشاور مدیر کل آموزش و پروش، دهقانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ اصفهان وجمعی از مسئولین و خیرین حضور داشتند.

Isfahan Provincial Schools 'Renovation School, an executive development organization, is a subsidiary of the Schools' Renovation Organization. This office is responsible for the construction, completion, repair and equipping of the educational units of the province.

Location on the map

آدرس بر روی نقشه

 

Visit statistics

TodayToday541
YesterdayYesterday1464
This weekThis week401
This monthThis month30213
Total VisitsTotal Visits2069807

Contact Us

Isfahan, Goldeh Street Garden, opposite Barajerner, Isfahan Province Schools Renovation Directorate
031-32222889
031-32223092
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.