×

Message

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

نوسازی مدارس اصفهان به‌ عنوان دستگاه برتر استان انتخاب شد

 
دربیست و ششمین جشنواره شهید رجایی؛
نوسازی مدارس اصفهان به‌ عنوان دستگاه برتر استان انتخاب شد
دربیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان و در مجموعه شاخص های عمومی و اختصاصی "گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت" اداره کل نوسازی مدارس موفق به کسب رتبه برتر در میان ۶۵ دستگاه‌ اجرایی استان شد.
 
 
760 14021005 3 26 جشنواره شهید رجایی استان
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان به‌منظور تقدیر از دستگاه‌های اجرایی برتر استان با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور، استاندار اصفهان و مدیران استانی برگزار شد.
اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان در این جشنواره و در مجموعه شاخص های عمومی و اختصاصی "گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت" اداره کل نوسازی مدارس موفق به کسب رتبه برتر در میان ۶۵ دستگاه‌ اجرایی استان شد.
در همین راستا محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور از منتخبین این جشنواره به جهت فعالیت‌های ارزنده در سال ۱۴۰۱ تجلیل کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور در این آیین اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی برای بررسی مسیر تعالی مدیریتی کشور است؛ برای تحلیل صحیح فضای مدیریت کشور بایستی در گام نخست نقشه کلان انقلاب اسلامی را درک و تحلیل کنیم و سپس با شناسایی نقطه‌ای که در آن ایستاده‌ایم مسیر حرکت آینده و هدف اصلی را برنامه‌ریزی کنیم.
وی ادامه داد: در حوزه مدیریتی بایستی تحول ایجاد کنیم ازاین‌رو شناسایی و به‌کارگیری نیروی انسانی، مؤمن، کارآمد، متخصص، متعهد و در تراز انقلاب اسلامی اولویت کشور است.
همچنین سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان بیان داشت: در سطح استانی نیز این رویداد تلاش می‌کند با فراهم‌کردن یک میدان ارزیابی گزارشی را از نوع و کیفیت خدمت‌رسانی دستگاه‌ها به استان ارائه کند‌.
وی همچنین ابراز داشت: اصل تکریم و قدردانی و معرفی الگوها در مسیر حرکت جامعه امری بسیار پسندیده و برخواسته از تعالیم مکتبی و معارف اهل بیت (ع) است.
 
760 14021005 7 26 جشنواره شهید رجایی استان
 
760 14021005 6 26 جشنواره شهید رجایی استان

Isfahan Provincial Schools 'Renovation School, an executive development organization, is a subsidiary of the Schools' Renovation Organization. This office is responsible for the construction, completion, repair and equipping of the educational units of the province.

Location on the map

آدرس بر روی نقشه

 

Visit statistics

TodayToday700
YesterdayYesterday1464
This weekThis week560
This monthThis month30372
Total VisitsTotal Visits2069966

Contact Us

Isfahan, Goldeh Street Garden, opposite Barajerner, Isfahan Province Schools Renovation Directorate
031-32222889
031-32223092
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.