×

Message

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

ساخت ۱۰ مدرسه در اصفهان به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

مدیر کل نوسازی مدارس اصفهان؛
ساخت ۱۰ مدرسه در اصفهان به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی از بهره برداری ۴ مدرسه و در دست ساخت بودن ۶ پروژه دیگر به نام این شهید خبر داد.
 
 
760 14021012 1 شهید سلیمانی

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، متن پیام ناصر فتحی مدیرکل  این اداره به شرح زیر می باشد:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
پرچمی که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند و درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز مستحکم‌تر شده و هر قطره خون حاج قاسم، در رگ‌های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم می جوشد. به یقین راه عزت آفرین و پرافتخار شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت با صلابت و پر شورتر از گذشته ادامه می‌یابد و مستکبران عالم را مأیوس و پشیمان خواهد ساخت.

مفتخریم که از زمان شهادت این سردار دلها ۹ پروژه مدرسه سازی در استان اصفهان به نام شهید سلیمانی نامگذاری شده است. از این تعداد ۴ مدرسه در ناحیه ۳ اصفهان، شاهین شهر، فولادشهر و مبارکه به بهره برداری رسیده و ۶ پروژه دیگر در شهرستان های اردستان،فلاورجان، پیربکران، شهرضا، دهاقان و دهق در دست ساخت می باشد.

اینجانب فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز لشگر اسلام و میهن عزیزمان ایران، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سپهبد پاسدار «حاج قاسم سلیمانی را به ملت شریف ایران و همکاران نوسازی مدارس کشور تسلیت عرض نمایم.

ناصر فتحی
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان

Isfahan Provincial Schools 'Renovation School, an executive development organization, is a subsidiary of the Schools' Renovation Organization. This office is responsible for the construction, completion, repair and equipping of the educational units of the province.

Location on the map

آدرس بر روی نقشه

 

Visit statistics

TodayToday700
YesterdayYesterday1464
This weekThis week560
This monthThis month30372
Total VisitsTotal Visits2069966

Contact Us

Isfahan, Goldeh Street Garden, opposite Barajerner, Isfahan Province Schools Renovation Directorate
031-32222889
031-32223092
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.