×

Message

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

افزایش ۲۰ درصدی سهمیه ایزوگام و آسفالت مدارس شهرستان دهاقان

مدیر کل نوسازی مدارس اصفهان؛

افزایش ۲۰ درصدی سهمیه ایزوگام و آسفالت مدارس شهرستان دهاقان

ناصر فتحی مدیر کل نوسازی مدارس اصفهان در نشست شورای آموزش و پرورش دهاقان ضمن ابراز خرسندی از سرانه فضاهای آموزشی این شهرستان از افزایش ۲۰ درصدی سهمیه ایزوگام و آسفالت مدارس این شهرستان در سال آینده خبر داد.

760 14021017 1 بازدید مدارس دهاقان

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، مدیر کل نوسازی مدارس استان روز یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ ضمن شرکت در نشست شورای آموزش و پرورش در فرمانداری شهرستان دهاقان، از مدارس این شهرستان بازدید کرد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: خوشبختانه سرانه فضاهای آموزشی شهرستان دهاقان از متوسط سرانه کشوری بالاتر است و در شهرستان کمبود فضای آموزشی نداریم با این وجود برخی فضاهایی که در دهاقان وجود دارد ناایمن هستند و باید تخریب و بازسازی شوند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به پروژه های نیمه تمامی که در کشور وجود دارد دولت پروژه جدیدی برای تخریب و بازسازی شروع نمی کند و برای حل این مشکل بایستی از ظرفیت بالای خیرین نیک اندیش مدرسه ساز و مولد سازی از طریق فروش املاک مازاد و فاقد نیاز صرفا دولتی و تبدیل به احسن آن ها استفاده کرد.

وی با اشاره به انبوه سازی و ساخت واحد های مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن  تصریح کرد: طبق ماده ۱۸ قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش کلیه احداث کنندگان شهرهای جدید و شهرک های مسکونی بایستی نسبت به احداث و تامین فضای آموزشی و پرورشی مورد نیاز آن در مقاطع مختلف اقدام نمایند.

همچنین مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان ضمن بررسی مشکلات فضای فیزیکی و تجهیزاتی مدارس شهرستان دهاقان قول مساعد داد سهمیه ایزوگام و آسفالت مدارس این شهرستان در سال آینده ۲۰ درصد افزایش یابد.

در ادامه فتحی مدیر کل نوسازی مدارس به همراه اله دادیان معاون اجرایی این اداره کل، جمشیدیان فرماندار دهاقان، قاسمیان مدیر آموزش و پرورش دهاقان وجمعی از مسئولین از مدارس این شهرستان بازدید کرد.

Isfahan Provincial Schools 'Renovation School, an executive development organization, is a subsidiary of the Schools' Renovation Organization. This office is responsible for the construction, completion, repair and equipping of the educational units of the province.

Location on the map

آدرس بر روی نقشه

 

Visit statistics

TodayToday650
YesterdayYesterday1464
This weekThis week510
This monthThis month30322
Total VisitsTotal Visits2069916

Contact Us

Isfahan, Goldeh Street Garden, opposite Barajerner, Isfahan Province Schools Renovation Directorate
031-32222889
031-32223092
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.