×

Message

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

پیام تبریک مدیر کل نوسازی مدارس اصفهان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

  پیام تبریک مدیر کل نوسازی مدارس اصفهان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان، به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد و سالگرد این روزهای تاریخ ساز را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، متن پیام مهندس فتحی به شرح ذیل است:
 760 14021112 01 پیام تبریک پیروزی انقلاب دهه فجر
 
 
 دهه مبارک فجر، طلوع دوباره خورشید حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی در دستان معمار کبیر انقلاب و فرصتی مغتنم برای یاری گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری و درس آموزی از خون سرخ و آتشین مردان و زنانی است که نهال انقلاب را با عشق و اشتیاق کاشتند و با ایمان و اعتقاد آن را به چله دوم رساندند.
پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که افق های تاریخ را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران بزرگ را به جهانیان نمایاند.
مفتخریم که اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان در این ایام پر خیر و برکت و همزمان با افتتاح تعداد ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی با ۴۰۰۰ کلاس درس در سراسر کشور، تعداد ۳۰ پروژه با ۱۵۵ کلاس درس را به دانش آموزان عزیز استان هدیه می نماید.
در پایان اینجانب ایام الله دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران و به ویژه همکاران ارجمندم در خانواده نوسازی مدارس کشور تبریک و تهنیت عرض نموده، امید آن داریم که همیشه و در همه حال ادامه دهنده راه امام راحل و شهدای گرانقدر بوده و همچنان پرتلاش در عرصه مدرسه سازی رو به سوی افق های روشن حرکت کنیم.

ناصر فتحی
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان

Isfahan Provincial Schools 'Renovation School, an executive development organization, is a subsidiary of the Schools' Renovation Organization. This office is responsible for the construction, completion, repair and equipping of the educational units of the province.

Location on the map

آدرس بر روی نقشه

 

Visit statistics

TodayToday514
YesterdayYesterday1464
This weekThis week374
This monthThis month30186
Total VisitsTotal Visits2069780

Contact Us

Isfahan, Goldeh Street Garden, opposite Barajerner, Isfahan Province Schools Renovation Directorate
031-32222889
031-32223092
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.