×

Message

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

۷ فضای آموزشی و پرورشی افتتاح و کلنگ زنی شد

درهفتمین روز از دهه مبارک فجر؛
۷ فضای آموزشی و پرورشی افتتاح و کلنگ زنی شد
در سفر حمیدرضا خان محمدی معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به اصفهان ۷ فضای آموزشی و پرورشی در شهرستان های برخوار و خمینی شهر افتتاح و کلنگ زنی شد.
760 14021118 4 سفر رئیس سازمان به اصفهان
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان؛ در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در اصفهان، ۷ فضای آموزشی و پرورشی در شهرستان های برخوار و خمینی شهر افتتاح و کلنگ زنی شد.
سفر یک روزه معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان آغاز و سپس مدرسه ۱۲ کلاسه و زمین چمن مصنوعی شهر دولت آباد برخوار کلنگ زنی شد.
مدرسه ۱۲ کلاسه مومنی با زیربنای ۱۴۲۵ مترمربع در زمینی به مساحت ۲۰۱۳ مترمربع و به همت خیرمدرسه ساز حاج محمدرضا مومنی ساخته خواهد شد همچنین یک زمین چمن مصنوعی در مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر دولت آباد با مساحت حدود ۸۰۰ مترمربع و با مشارکت این خیر نیک اندیش ساخته می شود.
سومین مدرسه ای که کلنگ آن به زمین زده شد مدرسه ۶ کلاسه فتحیان بود که با هزینه صد درصدی خیر نیک اندیش و با زیربنای ۵۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع ساخته می شود. مدرسه ۱۲ کلاسه شاپور آباد برخوار نیز مدرسه ی خیرساز دیگری بود که کلنگ آن به زمین زده شد.
در ادامه مدرسه ۱۲ کلاسه زنده یاد علیرضا صادقی که با مشارکت خیر مدرسه ساز حاج عباس صادقی احداث شده بود در روستای علی آباد ملا علی برخوار افتتاح شد. این مدرسه با زیربنای ۱۳۴۰ مترمربع، ۱۳۹۰ مترمربع محوطه سازی و ۸۰ مترطول دیوارکشی ساخته شده و شامل ۱۲ کلاس درس، اتاق اداری، آزمایشگاه، کتابخانه و سالن چند منظوره می باشد.
دیدار با خیرمدرسه ساز فداکار و پدر دلسوز برخواری حاج باقر حدادی و همچنین بازدید از مدرسه شیرودی و پروژه های مدرسه سازی برخوار از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان بود.
در ادامه این سفر یکروزه، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به شهرستان خمینی شهر رفت تا دو مدرسه ۶ کلاسه را که به زیربنای ۱۶۰۰مترمربع و با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ساخته خواهد شد کلنگ زنی نماید.
بازدید از دو پروژه مدرسه خیرساز لباف و یعقوبی واقع در ناحیه ۴ آموزش و پرورش اصفهان حسن ختام این سفر یکروزه بود.

Isfahan Provincial Schools 'Renovation School, an executive development organization, is a subsidiary of the Schools' Renovation Organization. This office is responsible for the construction, completion, repair and equipping of the educational units of the province.

Location on the map

آدرس بر روی نقشه

 

Visit statistics

TodayToday334
YesterdayYesterday1464
This weekThis week194
This monthThis month30006
Total VisitsTotal Visits2069600

Contact Us

Isfahan, Goldeh Street Garden, opposite Barajerner, Isfahan Province Schools Renovation Directorate
031-32222889
031-32223092
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.