×

Message

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

استاندارد سازی سامانه های گرمایشی تمامی مدارس استان اصفهان

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور؛
تمامی مدارس اصفهان استاندارد سازی خواهد شد
حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از  استانداردسازی سامانه های گرمایشی تمامی مدارس استان اصفهان تا پایان سال ۱۴۰۳ خبردار داد.
 
 760 14021118 17 سفر رئیس سازمان به اصفهان
 
حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوساز مدارس کشور در آیین افتتاح مدرسه صادقی روستای علی آباد ملا علی برخوار گفت خدا را شاکریم که برای دومین بار در این منطقه حضور پیدا کردیم، روستایی که خانواده‌هایشان سه شهید را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کردند. وی همچنین با تقدیر از حاج عباس صادقی خیر این مدرسه گفت این مدرسه برای شما صدقه جاریه است که تا سالیان سال ادامه خواهد داشت.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اظهار کرد: در سال ۱۳۵۷ سرانه مدارس به ازای هر دانش آموز یک و نیم متر مربع بوده و امروز به برکت انقلاب اسلامی علی رغم رشد ۴۰۰ درصدی دانش‌آموزان کشور این سرانه به ۵.۲۵ متر مربع ارتقا پیدا کرده است.
خان محمدی با اشاره به لزوم مشارکت در انتخابات همه را به مشارکت پرشور در انتخابات دعوت کرد و گفت: توجه دولت به موضوع آموزش و پرورش خاص و ویژه است به طوری که در دولت سیزدهم ۶۷۰۰ پروژه با ۳۱۰۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان ایران عزیز اسلامی شده است که خیران مشارکت ۵۴ درصدی در ساخت این فضاهای آموزشی داشته اند.
رئیس سازمان نوساز مدارس کشور ابراز امیدواری کرد با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده در برنامه هفتم توسعه مشکلات موجود در منطقه به ویژه مدارس درگیر پدیده فرونشست و مدارس نیمه تمام مرتفع گردد، همچنین در صورت تامین اعتبار تا پایان سال ۱۴۰۳ تمامی مدارس استان اصفهان استانداردسازی شود.
ناصر فتحی مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان نیز ضمن بیان سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب در خصوص دهه مبارک فجر و تبریک این دهه گفت در حدود ۲ سال و نیم فعالیت دولت سیزدهم ۲۵۰ پروژه در قالب ۱۲۲۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد تومان تحویل دانش آموزان استان شده است.
وی همچنین از استاندارد سازی ۱۷ هزار کلاس درس از ۲۳ هزار کلاس غیر استاندارد پیش از انقلاب گفت و ادامه داد ۲۸۰۰ کلاس درس استان در دولت سیزدهم استاندارد سازی شده و از ۵۷۰۰ کلاس درس باقیمانده تلاش می کنیم ۷۰۰ کلاس درس را تا پایان امسال استاندارد سازی کنیم و در صورت تامین اعتبار ۵۰۰۰ کلاس درس دیگر نیز تا پایان سال ۱۴۰۳ استاندارد سازی خواهد شد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان همچنین گفت: در دهه مبارک فجر تعداد ۳۰ پروژه در قالب ۱۵۵ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۹۸ میلیارد تومان تحویل فرهنگیان و دانش آموزان شده است.
قربانی فرماندار شهرستان برخوار نیز ضمن تقدیر و تشکر از خیر مدرسه ساز حاج عباس صادقی و اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان به پدیده نامیمون فرونشست اشاره کرد و خواستار اختصاص بودجه ای ویژه در این زمینه شد.
فرماندار شهرستان برخوار همچنین به ساخته شدن ۶ مدرسه بعد از سفر رئیس محترم جمهور دکتر رئیسی به استان اصفهان خبر داد و گفت مدرسه ششم هم به زودی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.
قربانی در ادامه گفت دولت انقلابی یعنی هم اینکه مسئولین و معاون وزیرش را حتی در روستاهای ایران عزیز اسلامی حاضر و پای کار می‌بینیم.

Isfahan Provincial Schools 'Renovation School, an executive development organization, is a subsidiary of the Schools' Renovation Organization. This office is responsible for the construction, completion, repair and equipping of the educational units of the province.

Location on the map

آدرس بر روی نقشه

 

Visit statistics

TodayToday541
YesterdayYesterday1464
This weekThis week401
This monthThis month30213
Total VisitsTotal Visits2069807

Contact Us

Isfahan, Goldeh Street Garden, opposite Barajerner, Isfahan Province Schools Renovation Directorate
031-32222889
031-32223092
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.