×

Message

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

تکمیل هنرستان حاج باقر حدادی تحقق آرزوی خیر و پدر دلسوز مدرسه سازی ایران

 با قول مساعد حمیدرضا خان محمدی در سفر به استان اصفهان؛
تکمیل هنرستان حاج باقر حدادی تحقق آرزوی خیر و پدر دلسوز مدرسه سازی ایران
حمیدرضا خان محمدی معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با حاج باقر حدادی خیر مدرسه ساز و فداکار برخواری دیدار کرد.
760 14021118 11 2 سفر رئیس سازمان به اصفهان
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس این سازمان در هفتمین روز از دهه مبارک فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سفر یک روزه به استان اصفهان به همراه جمعی از مسئولین و خیرین با خیر مدرسه ساز حاج باقر حدادی دیدار کرد.
معاون وزیر آموزش و پرورش در این دیدار ضمن تقدیر از این خیر و پدر دلسوز برخواری گفت: خداوند متعال را شاکریم که انسان های شایسته و دلسوزی چون حاج باقر در کنار خانواده بزرگ مدرسه سازی ایران حضور دارند و این به ما انرژی مضاعفی می دهد، تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا به زودی شاهد تکمیل و افتتاح هنرستان حاج باقر حدادی عزیز باشیم.
حاج باقر حدادی خیر ۸۵ ساله فداکار و دلسوزی است که نه تنها ۳ میلیارد تومان دارایی کامل خود را برای ساخت هنرستانی در شهرستان برخوار هزینه کرده، خودش نگهبان پروژه، مسئول خرید و سرکارگر پروژه خود است و تنها در کارگاه مدرسه زندگی می کند.
گفتنی است چندی پیش وزیر آموزش و پرورش همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر این روز را به این خیر مدرسه ساز که برای فرزندان منطقه خود پدری می کند تبریک گفت.

Isfahan Provincial Schools 'Renovation School, an executive development organization, is a subsidiary of the Schools' Renovation Organization. This office is responsible for the construction, completion, repair and equipping of the educational units of the province.

Location on the map

آدرس بر روی نقشه

 

Visit statistics

TodayToday386
YesterdayYesterday1464
This weekThis week246
This monthThis month30058
Total VisitsTotal Visits2069652

Contact Us

Isfahan, Goldeh Street Garden, opposite Barajerner, Isfahan Province Schools Renovation Directorate
031-32222889
031-32223092
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.