×

Message

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

۳ فضای آموزشی در روستاهای شهرستان سمیرم افتتاح شد

همزمان با میلاد با سعادت حضرت عباس (ع)؛
۳ فضای آموزشی در روستاهای شهرستان سمیرم افتتاح شد
با مشارکت خیرین نیک اندیش، بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان ۳ فضای آموزشی در شهرستان سمیرم افتتاح شد.
 
760 14021125 5 افتتاح مدارس سمیرم
 
 
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، در بیست و پنجمین روز از بهمن ماه ۱۴۰۲، و در سالروز میلاد با سعادت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام سه فضای آموزشی در شهرستان سمیرم به بهره برداری رسید.

در آیین افتتاح این ۳ فضای آموزشی، ذاکران معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: ۳ فضای آموزشی که امروز افتتاح شد شامل: مدرسه ۳ کلاسه برکت شهید موسوی در روستای گنجگان به زیربنای ۲۲۲ مترمربع با مشارکت بنیاد برکت، مدرسه ۲ کلاسه پرتو در روستای دیزجان، با ۱۰۰ مترمربع زیربنا، ۵۰۰مترمربع محوطه سازی و ۸۰ متر دیوارکشی با مشارکت بانو صفدرزاده و خانواده محترم خبازیان و مدرسه ۲ کلاسه زنده یاد ابراهیم ایلخانی در روستای قره قاچ با زیربنای ۱۰۰ مترمربع با مشارکت خیر نیک اندیش خانم طلعت باطنی می باشد.

امیری پورسرپرست آموزش و پرورش سمیرم نیز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های خیرین بزرگوار و همچنین اداره کل نوسازی مدارس استان جهت ساخت مدارس به بیان مشکلات کمبود فضا آموزشی در بخش‌های مختلف شهرستان سمیزم پرداخت و با اشاره به افزایش جمعیت دانش آموزی و پراکندگی روستاهای شهرستان نگاه ویژه مسئولین استانی را در این خصوص خواستار شد.

امیری پور اقدام خداپسندانه و ماندگار مدرسه سازی توسط خیرین را توفیق و محبتی الهی دانست که خداوند آن را به بندگان مومن و خاص خود عطا می‌نماید.

گفتنی است همزمانی این روز مسعود و مبارک با میلاد خیر مدرسه ساز بانو صفدرزاده موجب شد تا جشن تولدی با حضور دانش آموزان و خانواده این بانو نیکوکار برگزار گردد.

 

760 14021125 1 افتتاح مدارس سمیرم

Isfahan Provincial Schools 'Renovation School, an executive development organization, is a subsidiary of the Schools' Renovation Organization. This office is responsible for the construction, completion, repair and equipping of the educational units of the province.

Location on the map

آدرس بر روی نقشه

 

Visit statistics

TodayToday837
YesterdayYesterday1464
This weekThis week697
This monthThis month30509
Total VisitsTotal Visits2070103

Contact Us

Isfahan, Goldeh Street Garden, opposite Barajerner, Isfahan Province Schools Renovation Directorate
031-32222889
031-32223092
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.