×

Message

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

نوسازی مدارس اصفهان حائز رتبه برتر اجلاس استانی نماز شد

در پنجمین اجلاس استانی نماز صورت گرفت؛
نوسازی مدارس اصفهان حائز رتبه برتر اجلاس استانی نماز شد
در پنجمین اجلاس استانی نماز اصفهان با حضور استاندار، از اداره کل نوسازی مدارس استان به دلیل ترویج فرهنگ اقامه نماز تقدیر شد.
 
 
 
760 14021216 تقدیر اجلاس سراسری نماز
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، پنجمین اجلاس استانی نماز اصفهان روز چهارشنبه شانزدهم اسفند ماه به میزبانی دانشگاه فرهنگیان در سالن اجتماعات پردیس شهید رجایی برگزار شد.
در این مراسم سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، با اهدا لوح تقدیر از زحمات مدیرکل، دبیر اقامه نماز و همکارانی که در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در این اداره کل تلاش کرده اند، قدردانی کرد.
در بخشی از این لوح تقدیر با امضای استاندار اصفهان آمده است: « اکنون به حول و قوه الهی آن اداره چنین توفیقی داشته که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به اجلاس سراسری نماز با رای هیات نظارت و ارزیابی استان حائز رتبه خیلی خوب گردد، از زحمات مدیر کل، دبیر اقامه نماز آن مرکز و کلیه همکارانی که در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز تلاش نموده اند تقدیر و تشکر می گردد».
 
 
 
760 14021216 3 تقدیر اجلاس سراسری نماز

Isfahan Provincial Schools 'Renovation School, an executive development organization, is a subsidiary of the Schools' Renovation Organization. This office is responsible for the construction, completion, repair and equipping of the educational units of the province.

Location on the map

آدرس بر روی نقشه

 

Visit statistics

TodayToday438
YesterdayYesterday1464
This weekThis week298
This monthThis month30110
Total VisitsTotal Visits2069704

Contact Us

Isfahan, Goldeh Street Garden, opposite Barajerner, Isfahan Province Schools Renovation Directorate
031-32222889
031-32223092
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.