×

Message

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

سه تفاهم نامه ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان برخوار امضا شد

با مشارکت خیرین نیک اندیش برخوار،
سه تفاهم نامه ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان برخوار امضا شد
در میانه جنگ تحمیلی رژیم کودک کش صهیونیست، در سنگر نهضت توسعه عدالت، با مشارکت جمعی از خیرین شهر شاپور آباد و شهر دولت آباد برخوار دو باب مدرسه و دو باب کلاس درس ساخته می شود.
 
14040326 1 تفاهم نامه 3 فضای آموزشی برخوار
 
 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان در بیست و ششمین روز از خرداد ماه ۱۴۰۴، با حضور مدیر کل نوسازی مدارس معاون مشارکت‌های مردمی این اداره کل، فرماندار، شهردار و رئیس آموزش و پرورش برخوارتفاهم نامه ساخت دو باب مدرسه و توسعه دو کلاس درس منعقد شد.
اولین تفاهم نامه ساخت یک باب هنرستان جوار صنعت در راستای مسئولیت اجتماعی و با مشارکت شرکت صبا الکترونیک سپاهان بود. این هنرستان با تعداد ۲ باب کارگاه و ۶ باب کلاس و زیربنای ۹۰۵ مترمربع در زمینی به مساحت تقریبی ۲۰۰۰ مترمربع در شهر دولت آباد برخوار احداث خواهد شد. این فضای آموزشی به نام حاجیه خانم جمیله صادقی نام گذاری می گردد.
مدرسه بعدی که تفاهم نامه آن در اداره کل نوسازی مدارس به امضا رسید با مشارکت خیر نیک اندیش حسن احمدی در مقطع ابتدایی ساخته خواهد شد و شامل ۶ کلاس درس می باشد که با زیربنای ۷۰۵ مترمربع در زمینی به مساحت تقریبی ۱۵۰۰ مترمربع در شهر شاپورآباد برخوار احداث خواهد شد.
همچنین به همت و هزینه صددرصدی جمعی از خیرین شهر شاپورآباد، تفاهم نامه توسعه مدرسه شهید حسن احمدی با افزودن دو باب کلاس درس منعقد شد.

Isfahan Provincial Schools 'Renovation School, an executive development organization, is a subsidiary of the Schools' Renovation Organization. This office is responsible for the construction, completion, repair and equipping of the educational units of the province.

Location on the map

آدرس بر روی نقشه

 

Visit statistics

TodayToday766
YesterdayYesterday1466
This weekThis week2116
This monthThis month766
Total VisitsTotal Visits2704041

Contact Us

Isfahan, Goldeh Street Garden, opposite Barajerner, Isfahan Province Schools Renovation Directorate
031-32222889
031-32223092
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.