header site 1404
19
تیر1404
کلنگ‌زنی چهار مدرسه شش‌کلاسه در شهرستان های دهاقان و شهرضا

کلنگ‌زنی چهار مدرسه شش‌کلاسه در شهرستان های دهاقان و شهرضا

17
تیر1404
بررسی ۱۱ پروژه مدرسه‌سازی سمیرم با حضور مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان

بررسی ۱۱ پروژه مدرسه‌سازی سمیرم با حضور مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان

16
تیر1404
دو تفاهم نامه احداث مدرسه در ورزنه و ناحیه یک اصفهان منعقد شد

دو تفاهم نامه احداث مدرسه در ورزنه و ناحیه یک اصفهان منعقد شد

12
تیر1404
تفاهم نامه احداث مدرسه خیّرساز ۶ کلاسه در جندق منعقد شد

تفاهم نامه احداث مدرسه خیّرساز ۶ کلاسه در جندق منعقد شد

13
تیر1404
شروع مجدد عملیات اجرایی مدرسه حبیب الهی گلپایگان پس از ۷ سال توقف

شروع مجدد عملیات اجرایی مدرسه حبیب الهی گلپایگان پس از ۷ سال توقف

10
تیر1404
هنرستان‌های جوار صنعت، حلقه‌ای مؤثر در اتصال دانش و مهارت به صنعت

هنرستان‌های جوار صنعت، حلقه‌ای مؤثر در اتصال دانش و مهارت به صنعت

09
تیر1404
تفاهم نامه احداث ۱۷۱ کلاس درس با خیرین اصفهان منعقد شد

تفاهم نامه احداث ۱۷۱ کلاس درس با خیرین اصفهان منعقد شد

08
تیر1404
خبر تعطیلی ۴٠٠ مدرسه به علت فرونشست فاقد وجاهت و صحت است

خبر تعطیلی ۴٠٠ مدرسه به علت فرونشست فاقد وجاهت و صحت است

05
تیر1404
مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی گام بزرگی در تحقق عدالت آموزشی / حمایت دولت از نهضت تحولی مدرسه سازی در کشور

مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی گام بزرگی در تحقق عدالت آموزشی / حمایت دولت از نهضت تحولی مدرسه سازی در کشور

31
خرداد1404
زنان ورزنه‌ای هم به «#پویش_من_هم_مدرسه_ میسازم» پیوستند

زنان ورزنه‌ای هم به «#پویش_من_هم_مدرسه_ میسازم» پیوستند

26
خرداد1404
سه تفاهم نامه ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان برخوار امضا شد

سه تفاهم نامه ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان برخوار امضا شد

24
خرداد1404
 « غدیر» روزی که حقیقت ولایت جاودانه شد، پیمانی از ایمان تا هدایت

« غدیر» روزی که حقیقت ولایت جاودانه شد، پیمانی از ایمان تا هدایت

«
»
14030824 1 افتتاح مدارس با حضور وزیر
tele0002
 
×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 496

مقام معظم رهبری : " روحیه خدمتگرازی، خاکساری، تواضع در مقابل مردم و شناخت عظمت مردم را برای خودتان حفظ کنید، که این نعمت بزرگی است.


اصول حاکم بر منشور:

  •  
  • اصل برابری: همه شهروندان دربرابر قانون برابرند و باید با همه آنان در شرایط مشابه رفتار یکسان داشت. کارمندان باید در محدوده وظایف شغلی خود، امکان دسترسی برابر به خدمات دولتی را برای همه شهروندان فراهم کرده و با آنان بدون هیچ گونه تبعیض رفتار نمایند.
  • اصل حاکمیت قانون در مناسبات اداری: همه امور دولتی مبنای قانونی دارد و تصمیمات و اقدامات اداری کارمندان باید براساس احترام به قوانین و مقررات موجود اتخاذ و انجام گردد.
  • اصل شهروند مداری(مردم مداری): هدف غایی از تشکیل سازمانهای دولتی واستخدام کارمندان ، ارایه خدمت بهتر به مردم و شهروندان است. کارمندان باید در گفتار ، کردار و نگرشهای خود عنوان " خدمتگزار مردم " را متجلی سازند. کارمندان متعهد هستند که در تصمیم گیریها ، انجام وظایف و رفتارهای خود منافع و ترجیحات مردم و شهروندان و مصالح عمومی را درنظر گیرند و امکان دسترسی راحت تر و عام تر به خدمات دولتی را فراهم نمایند.
  • اصل احترام و اعتماد: کارمندان در تعاملات و رفتارهای خود با سایر افراد از قبیل مافوق ها ، زیردستان ، همکاران و مراجعان باید احترام آنان را حفظ نمایند. به انتظارات و احساسات دیگران اهمیت قائل شده و بر مبنای اعتماد به طرف مقابل عمل کنند.
  • اصل شفافیت: کارمندان باید تمامی اطلاعات مربوط به امور و فرآیندهای جاری دستگاههای اجرایی ( به غیر از اموری که در زمره اسناد و اطلاعات طبقه بندی شده قرار دارد) را به طور شفاف در چارچوب مقررات و ضوابط در اختیار ذینفعان قرار دهند. این اطلاعات ضمن مشخص کردن فرآیندهای سازمانی ، مبنای پاسخگویی کارمندان به مردم و مراجع ذی صلاح پاسخگو هستند.
  • اصل پاسخگویی: سازمانهای دولتی برای مردم ایجاد می شوند و باید در برابر آنان پاسخگو باشند. کارمندان مسئولیت تصمیمات و اقدامات خود را برعهده گرفته و در مورد آنهابه مردم و مراجع ذیصلاح پاسخگو هستند.
  • اصل عدم سوء استفاده از موقعیت شغلی: کارمندان نباید از اختیارات و جایگاه شغلی و سازمانی خود در جهت منافع شخص یا گروه خاصی استفاده نمایند. اختیارات شغلی و سازمانی باید فقط برای انجام وظایف سازمانی و در جهت مصالح عمومی به کار گرفته شوند.
  • اصل تعهد و وفاداری به سازمان: کارمندان باید نسبت به دستگاه متبوع خود و اهداف ، مأموریتها و ضوابط آن متعهد و وفادار باشند و با علاقه مندی و تمام توان از طریق انجام صحیح وظایف و مسئولیتهای شغلی و سازمانی در راستای تحقق اهداف و مأموریتهای سازمان تلاش نمایند.
  • اصل به کارگیری مهارت و تخصص: کارمندان باید تلاش نمایند تا مهارت ، دانش و تخصص مربوط به وظیفه شغلی و سازمانی خود را فراگرفته و تمام توان فنی ، تخصصی و حرفه ای خویش را برای انجام بهینه فعالیتهای شغلی و سازمانی به کارگیرند

 

مفاد منشور :

-انجام وظایف و مسئولیتهای شغلی و سازمانی

-به رعایت نظم و انضباط در انجام فعالیتها و حضور به موقع در سازمان توجه نماییم.

-در انجام وظایف و مسئولیتها پشتکار و جدیت داشته و آنها ر ا با دقت، صحت و به موقع انجام دهیم.

-سعی نماییم تا دانش خود را در زمینه فعالیت های سازمانی به روز نگه داشته و آنها را با توانمندی و ابتکار خود در انجام فعالیتهای اداری و سازمانی به کار گیریم.

-به ایده ها و افکار جدید ارزش قائل شده و برای اجرایی کردن آنها به شکل منطقی در دستگاه اجرایی متبوع و نظام اداری تلاش کنیم.

-برای افزایش بهره وری نظام اداری از طریق افزایش بهره وری حیطه فعالیت خود تلاش کنیم.

-از امکانات، تجهیزات و سرمایه های نظام اداری حفاظت نموده و در استفاده موثر و مطلوب از آنها بکوشیم.

-در انجام فعالیت ها و تعاملات، روابط خویشاوندی، قومی، جنسی، نژادی، مذهبی و غیره تأثیری در تصمیمات و اقداماتمان نداشته باشد.

-روحیه انتقاد پذیری داشته و انتقادات سازنده دیگران را به عنوان فرصتی برای اصلاح و بهبود خود و فعالیت هایمان بدانیم.

-همیشه و در همه حال رضایت خدای متعال را مدنظر قرارداده و بر آنچه که خداوند امر یا از آن نهی می کند، توجه کامل داشته و او را ناظر بر اعمال و کردار خویش بدانیم.

-رفتار و برخورد با ارباب رجوع و همکاران

-مردم و شهروندان به عنوان ذی حق برای نظام اداری هستنند، تلاش نماییم با ایجاد ارتباط مناسب و ارایه خدمت بهتر، تصویری مثبت از دستگاه اجرایی و نظام اداری در ذهن آنان ایجاد کنیم.

-به مراجعه کنندگان به صورت عادلانه و در چارچوب قوانین، مقررات و ضوابط خدمت ارایه دهیم.

-در محدوده وظایف شغلی، اطلاعات و راهنماییهای لازم و مناسب به ارباب رجوع ارایه و در زمینه خدمات، شفاف سازی صورت دهیم.

-خواسته های قانونی ارباب رجوع را در چارچوب وظایف خود با صحت، دقت و سرعت و بدون تشریفات زائد اداری و تحمیل هزینه اضافی به وی ارایه دهیم.

-به ارباب رجوع احترام گذاشته و در استقبال و صحبت با آنان گشاده رو باشیم.

-به نظرات، پیشنهادها و بازخوردهای شهروندان و مراجعه کنندگان به عنوان منبعی گرانبها برای بهبود عملکرد نگاه کرده و با دید منطقی به آنها توجه کنیم.

-به نظم و آراستگی شخصی و محل کار خود توجه کنیم.

سعی کنیم تا فرهنگ تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات مردم و مراجعان به یک ارزش حاکم در نظام اداری تبدیل شود.

-روحیه کار جمعی را در خود تقویت کرده و در انجام فعالیتهای گروهی مشارکت جو و مشارکت پذیر باشیم.

-روحیه قدردانی از دیگران را در خود تقویت کرده و سعی نماییم که این امر را در بین همکاران اشاعه دهیم.

-دانش، تجربه و توانمندیهای خود را با سعه صدر در اختیار همکاران قرارداده و در ارتقاء توانمندیهای آنان کوشا باشیم.

-تا حد ممکن در حل مشکلات شغلی همکاران تلاش نماییم و از تجسس در زندگی خصوصی آنان پرهیز نماییم.

 

توزیع آموزشگاه ، کلاس و دانش آموز :

ابتدایی دوره اول و دوم

 تعداد کلاس :14006 تعداد دانش آموز : 362770 درصد دانش آموزان 55.2%
 
 

متوسطه دوره اول و دوم

تعدادکلاس: 13090 تعداد دانش آموز : 293975 درصد دانش آموزان 44.8
 
 

جمع کل دولتی

تعدادکلاس: 27096 تعداد دانش آموز : 656745 درصد دانش آموزان 100%
 
 

لینک های مرتبط

  • 1
  • 2
  • 3

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز324
دیروزدیروز1488
هفته جاریهفته جاری11266
ماه جاریماه جاری18331
کل بازدیدکل بازدید2721606

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید