header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

۲۳۵۰ کلاس درس در اصفهان استاندارد سازی شد

۲۳۵۰ کلاس درس در اصفهان استاندارد سازی شد
مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: ۲ هزار و ۳۵۰ کلاس درس در استان با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان در ۲ سال گذشته استانداردسازی شد.
 760 14020707 2
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، مجید نسیمی مدیر کل این اداره، روز جمعه در پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان در مُصلای امام خمینی(ره) این شهر افزود: از سال ۹۳ تاکنون در راستای استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس و حذف بخاری‌های نفتی و گازی از فضای آموزشی، از ۲۹ درصد کلاس‌های استاندارد قبلی، اکنون به ۸۳ درصد رسیده‌ایم.

مجید نسیمی به سرانه فضای آموزشی هم اشاره کرد وافزود: این سرانه در استان از حدود ۲.۵متر مربع قبل از انقلاب به ۵.۳۱ رسیده است.
وی با بیان این که در شهریور ماه بیش از ۲ هزار طرح و حدود ۱۰ هزار کلاس درس در سطح کشور تحویل داده شد گفت سهم استان اصفهان ۵۳طرح و ۲۷۸ کلاس درس بود.همچنین ۲۰هزار مدرسه در طرح "شهید عجمیان" در ۶ ماهه ابتدای سال درکشور شاداب سازی شدکه سهم استان اصفهان ۵۰۰ مدرسه بود.
مدیر کل نوسازی مدارس گفت: در دوسال اخیر ۲۴۰ میلیارد تومان برای تعمیر وتجهیز مدارس استان به ویژه هنرستان ها هزینه شده و ۴۰۰هزار متر مربع ایزوگام و ۲۶۰هزار متر مربع آسفالت در مدارس انجام شده است .

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز700
دیروزدیروز1464
هفته جاریهفته جاری3739
ماه جاریماه جاری30372
کل بازدیدکل بازدید2069966

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید