header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

مدرسه گوهر ۲ در روستای حسن آباد وسطی تیران و کرون افتتاح شد

با مشارکت خیرین نیک اندیش،
مدرسه گوهر ۲ در روستای حسن آباد وسطی تیران و کرون افتتاح شد
دومین مدرسه از مدارس گوهر به همت موقوفه زنده یاد حاج محمد اسماعیل گوهری در روستای حسن آباد وسطی از توابع شهرستان تیران و کرون اصفهان افتتاح شد.
 
760 14020817 1 افتتاح مدرسه گوهر 2 تیران 
  
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان در هفدهمین روز از آبان ماه ۱۴۰۲، آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه گوهر ۲ در روستای حسن آباد وسطی شهرستان تیران و کرون برگزار شد.
مدرسه گوهر ۲ در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع با زیر بنای ۵۲۰ مترمربع و ۲۰۰۰ مترمربع محوطه سازی برای ۱۸۰ دانش آموز دختر در مقطع ابتدایی ساخته شده است و شامل ۶ کلاس درس، اتاق اداری، سالن چند منظوره، آزمایشگاه و کتابخانه می باشد.
اسکلت این مدرسه توسط شورای اسلامی و جمعی از خیرین روستای حسن آباد وسطی احداث شده بود که با همت آقایان فوزی صراف و علی اکبر دادخواه «نمایندگان موقوفه زنده یاد حاج محمد اسماعیل گوهری» و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان تکمیل شد و اعتباری بالغ بر۶ میلیارد تومان جهت ساخت آن هزینه شده است.
گفتنی است در این مراسم علاوه بر خیران، معاونین مشارکت های مردمی و فنی اداره کل نوسازی مدارس استان، فرماندار، امام جمعه، بخشدار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون حضور داشتند.

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز889
دیروزدیروز1464
هفته جاریهفته جاری3928
ماه جاریماه جاری30561
کل بازدیدکل بازدید2070155

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید