header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

پیام فرمانده بسیج نوسازی مدارس استان اصفهان به مناسبت روز ۲۵ آبان

 پیام فرمانده بسیج نوسازی مدارس استان اصفهان به مناسبت روز ۲۵ آبان
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، فرمانده بسیج این اداره کل، به مناسبت روز ۲۵ آبان "روز حماسه و ایثار مردم اصفهان" پیامی به شرح ذیل صادر کرد:
 
 760 14020824 1 سالروز حماسه و ایثار اصفهان

ابراهیم پژوه نیا، روز ۲۵ آبان را روزی ماندگار در تاریخ عزت و صلابت اصفهان عنوان کرد و گفت: در این روز راست‌قامتان عرصه ایثار و شهادت پس از بدرقه هم‌رزمان خود راهشان را ادامه دادند.
وی افزود: اوج حماسه این روز بزرگ زمانی رخ داد که بیش از ۳۷۰ شهید بر دوش مردم سرود رهایی را خواندند و پدران، مادران و فرزندان آن‌ها خم به ابرو نیاوردند و راست قامت‌تر و مصمم‌تر از دیروزشان، در صف ثبت‌نام و حضور دوباره در جبهه‌های حق علیه باطل ایستادند.
پژوه نیا با بیان اینکه چشم جهانیان بر این عظمت خیره مانده است گفت: درواقع تشییع این تعداد شهید تا به آن روز در هیچ کجای کشور انجام‌نشده بود و این واقعه تا به امروز نیز دیگر تکرار نشده است.
فرمانده بسیج نوسازی مدارس استان اصفهان در توصیف آن روز گفت: برای خاک‌سپاری تعداد فراوان شهدای عملیات محرم دوران دفاع مقدس در روز ۲۵ آبان سال ۶۱، فضای گلستان شهدا محدود بود به همین دلیل از ساکنان خانه‌های اطراف این مکان خواسته شد که تخلیه کنند و نه‌تنها کسی مخالفتی نکرد، بلکه خیلی از مردم اشتیاق وصف‌ناپذیر به‌منظور تخلیه و تخریب خانه‌هایشان برای میزبانی از پیکرهای مطهر شهدا از خود نشان دادند.
وی خاطرنشان کرد: هرچند که تمام استان‌ها برای ایران اسلامی در جنگ تحمیلی شهیدان بسیاری دادند، اما مردم اصفهان ثابت کردند که در این خصوص در صف مقدم هستند و از ۲۰۰ هزار شهید جنگ تحمیلی ۲۳ هزار تن از این شهدا متعلق به استان اصفهان است.
ابراهیم پژوه نیا افزود: امروز پیام اصلی شهدا این است که در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار بایستیم و از ارزش‌های الهی حراست و پاسداری کنیم و اجازه عرض‌اندام و دست‌اندازی به مستکبران ندهیم و نگذاریم تا خواب آن‌ها برای تسلط دوباره بر این سرزمین تعبیر شود.

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز700
دیروزدیروز1464
هفته جاریهفته جاری3739
ماه جاریماه جاری30372
کل بازدیدکل بازدید2069966

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید