header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

تفاهم نامه مدرسه ۶ کلاسه شهر جندق منعقد و کلنگ زنی آن به زمین زده شد

با حضور مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان؛
تفاهم نامه مدرسه ۶ کلاسه شهر جندق منعقد و کلنگ زنی آن به زمین زده شد
با مشارکت خیر نیک اندیش آقای عبدالغفار واثقی مدرسه ۶ کلاسه در شهر جندق اصفهان ساخته خواهد شد.
 
760 14020906 1 کلنگ زنی مدرسه واثقی جندق

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، امروز ۶ آذر ماه ۱۴۰۲، کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه جندق به زمین زده شد.
ناصر فتحی مدیرکل جدید نوسازی مدارس استان اصفهان در سومین روز کاری خود ضمن سفر ۴۰۰ کیلومتری به شهرستان کم برخوردار خور و بیابانک در مراسم انعقاد تفاهم نامه ساخت مدرسه خیرساز ۶ کلاسه شهر جندق از اقدام خیرخواهانه این خیر نیکوکار تجلیل و تقدیر نمود.
مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان از استاندارد سازی کامل سیستم های گرمایشی این شهرستان خبر داد و گفت درصدد هستیم تا مدارس دو روستای جعفرآباد و ابراهیم آباد که به تازگی گاز کشی آن انجام شده را نیز به سیستم استاندارد گرمایشی مجهز کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد در سال جاری و طی مذاکره با بنیاد علوی تفاهم نامه ساخت یک باب هنرستان در این شهرستان منعقد و عملیات ساخت آن آغاز شود.
در این جلسه فتحی خواستار حمایت بیش از پیش نمایندگان مجلس در خصوص پروژه های نیمه تمام و افزایش اعتبارات نوسازی مدارس شد. همچنین پیگیری افزایش اعتبارات استانی مدرسه سازی و کمک به پیش برد طرح مولد سازی توسط فرمانداران را امری مهم قلمداد کرد.
لازم به ذکر است مراسم انعقاد این تفاهم نامه در شهرداری شهر جندق و با حضور مدیر کل نوسازی مدارس استان، رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار، مدیر آموزش و پروش و جمعی از خیرین و مسئولین برگزار شد.
در ادامه توسط مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان، معاون مشارکت های مردمی این اداره کل و جمعی از مسئولین از پروژه ها و مدارس موجود این شهرستان مورد بازدید قرار گرفت.

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز420
دیروزدیروز1464
هفته جاریهفته جاری3459
ماه جاریماه جاری30092
کل بازدیدکل بازدید2069686

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید