header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

دعوت به شرکت در رویداد ملی مدارس آینده

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری؛
دعوت به شرکت در رویداد ملی مدارس آینده
مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان همزمان با هفته پژوهش و فناوری ضمن صدور پیام و گرامیداشت این هفته، پژوهشگران و شرکت های دانش بنیان را به شرکت در رویداد ملی مدارس آینده دعوت کرد.
760 14020920 1 هفته پژوهش
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان،ناصر فتحی مدیر کل این اداره به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش پیامی به شرح زیر صادر کرد:
در ابتدا آغاز هفته پژوهش را صمیمانه به همه محققین، اندیشمندان، پژوهشگران به ویژه کارشناسان پر تلاش نوسازی مدارس کشور در عرصه تحقیق و پژوهش تبریک و تهنیت عرض می کنم.
اختصاص هفته ای از سال تحت عنوان هفته پژوهش برای ترویج فرهنگ پژوهشگری و تکریم پژوهشگران، به شان والای امر پژوهش و نیز پژوهشگران اشاره دارد و از آنجا که توسعه کشورها مرهون انجام پژوهش ها و فعالیت پژوهشگران می باشد، بر ماست که از توان پژوهشی موجود، در راستای تولید دانش و تبدیل آن به فناوری تولید محصولات و تجاری سازی علم بهره برداری نماییم.
در شرایط حاضر، برای دستیابی به اهداف چشم انداز ۲۰ ساله جمهوری اسلامی ایران در حوزه مدرسه سازی و تعلیم و تربیت و پاسخگویی به این نیاز کشور، به تحقیق و پژوهش جهادی همراه با ایجاد تحول و نوآوری در زیر بخش های مربوط به حوزه نوسازی مدارس نیاز است.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، تلاش های خستگی ناپذیر تمامی فرهیختگان پژوهشگر را ارج نهاده و از تلاش آنان در عرصه علم و عمل و تحقیق خصوصاً پژوهشگران حاضردر عرصه نوسازی مدارس تشکر می نمایم و از کلیه پژوهشگران و شرکت های دانش بنیان جهت شرکت دردومین رویداد ملی مدارس آینده و ارایه ایده های نوآورانه و ناب در عرصه مدرسه سازی و تعلیم و تربیت (به صورت طرح، مقاله و ایده) دعوت می نمایم.

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز700
دیروزدیروز1464
هفته جاریهفته جاری3739
ماه جاریماه جاری30372
کل بازدیدکل بازدید2069966

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید