header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

مدرسه ۳ کلاسه روستای بهرام آباد فریدونشهر افتتاح شد

به همت موسسه نیکوکاری مهرآفرینان عماد؛
مدرسه ۳ کلاسه روستای بهرام آباد فریدونشهر افتتاح شد
به همت موسسه نیکوکاری مهرآفرینان عماد مدرسه ۳ کلاسه روستای بهرام آباد فریدونشهر اصفهان ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
760 14020929 1 افتتاح مدرسه بهرام آباد فریدونشهر
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان، در بیست و نهم آذرماه ۱۴۰۲، طی مراسمی با حضور معاون نوسازی مدارس استان اصفهان، معاون آموزش و پرورش استان، نایب رییس و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر و جمعی از خیرین و مسئولین، مدرسه مهرآفرینان عماد روستای بهرام آباد در شهرستان فریدونشهر اصفهان افتتاح شد.
علی اصغر ذاکران، معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس اصفهان ضمن تقدیر از همت والای موسسه نیکوکاری مهرآفرینان عماد، خاطر نشان کرد مصالح و امکانات به کار رفته در این مدرسه در حد امکانات مدارس موجود در مرکز شهر اصفهان می باشد وی همچنین بیان کرد: در کمتر از دو هفته ۱۷ مدرسه در منطقه فریدونشهر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفته است.
این مدرسه به همت موسسه نیکوکاری مهرآفرینان عماد تامین اعتبار و با زیربنای آموزشی ۱۸۱ متر مربع در زمینی با متراژ ۱۱۱۵ متر مربع ، ۸۷۰ متر مربع محوطه سازی ، ۱۴۵ متر طول دیوارکشی و با سازه اسکلت فلزی احداث شد و دارای ۳ باب کلاس درس و ۲ اتاق اداری، آبدارخانه و موتورخانه، سرویس بهداشتی و اتاق استراحت معلم می باشد.

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز912
دیروزدیروز1464
هفته جاریهفته جاری3951
ماه جاریماه جاری30584
کل بازدیدکل بازدید2070178

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید