header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

تحویل ۱۵۵ کلاس تا پایان سال در اصفهان

در نشست خبری اداره کل نوسازی مدارس اصفهان مطرح شد؛
تحویل ۱۵۵ کلاس تا پایان سال در اصفهان
ناصر فتحی مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان از تحویل ۳۰ فضای آموزشی در قالب ۱۵۵ کلاس درس با ۱۹۸ میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال خبر داد.
 
760 14021108 10 نشست خبری
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، روز یکشنبه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ و در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نشست خبری مدیرکل و معاونین نوسازی مدارس با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
ناصر فتحی مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان در این نشست خبری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان اصفهان در زمینه مدرسه سازی گفت: ۳۰ فضای آموزشی در قالب ۱۵۵ کلاس درس با ۱۹۸ میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال تحویل دانش آموزان عزیز استان خواهد شد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به اجرای حدود ۴۵۰ طرح آموزشی گفت: این طرح‌ها به صورت خیری، دولتی و مشارکتی ساخته می‌شوند که در حال حاضر ۸۰ درصد از طرح‌های سازمان نوسازی مدارس استان مشارکتی و مردمی هستند و ۲۰ درصد آنها به صورت دولتی ساخته می‌شوند.
فتحی با بیان این که در سال ۱۳۹۲ حدود ۲۳ هزار بخاری در کلاس‌های درس استان مورد استفاده قرار می‌گرفته گفت: از آن زمان تا کنون حدود ۱۷ هزار کلاس استاندارد‌سازی شده و تا پایان سال بخاری‌های ۷۰۰ کلاس دیگر جمع‌آوری شوند و در این راستا به دنبال تأمین منابع لازم هستیم.

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز594
دیروزدیروز1464
هفته جاریهفته جاری3633
ماه جاریماه جاری30266
کل بازدیدکل بازدید2069860

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید