header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

بهره‌برداری از ۴۰۰۰ کلاس درس سراسر کشور

 در دومین روز از دهه مبارک فجر،
بهره‌برداری از ۴۰۰۰ کلاس درس سراسر کشور
سید محمد واعظی نژاد مدیر کل دفتر فنی و تحقیقات سازمان نوساز مدارس کشور از بهره‌برداری ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی با ۴۰۰۰ کلاس درس توسط وزیر آموزش و پرورش برای ۱۲۰ هزار دانش آموز ایران عزیز اسلامی خبر داد.
 
 760 14021113 10 افتتاح مدرسه اعتباری فولادشهر
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، در دومین روز از دهه مبارک فجر مراسم رونمایی از ۱۵۵ کلاس درس استان همزمان با بهره برداری از ۴۰۰۰ کلاس درس در سراسر کشور با حضور مدیرکل دفتر فنی سازمان نوسازی مدارس کشور، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز،جمعی از خیرین، فرماندار لنجان و مسئولین آموزش و پرورش فولادشهر برگزار شد.
سیدمحمد واعظی نژاد مدیر کل دفتر فنی و تحقیقات سازمان نوسازی مدارس کشور در این مراسم گفت: امروز ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی با ۴۰۰۰ کلاس در درس توسط وزیر آموزش و پرورش برای ۱۲۰ هزار دانش آموز ایران عزیز اسلامی به بهره برداری رسید. وی همچنین از خیر مدرسه ساز حاج محمد اعتباری در مراسم افتتاح پنجمین مدرسه این خیر نیک اندیش در شهر فولادشهر تقدیر کرد.
در ادامه محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه خداوند متعال در آیه ای از قرآن می فرماید مومنان با مال و دارایی و جانشان جهاد می کنند گفت: انسان های بزرگی به اوج ایثار رسیدند و با جان خود با خدای سبحان معامله کردند اما افراد دیگری با اموال و دارایی‌شان با خداوند متعال معامله می‌کنند. خیرین عزیز مدرسه ساز مشمول این آیه شریفه و آیات متعدد قرآن کریم و تفسیرگران سنت پیامبر هستند.
همچنین ناصر فتحی مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: در طی دو سال و نیم گذشته و در دولت سیزدهم ۲۵۰ فضای آموزشی پرورشی و ورزشی با ۱۲۲۰ کلاس درس با زیربنای حدود ۲۰۰ هزار متر مربع برای ۳۷ هزار دانش آموز استان با مبلغی بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد تومان تحویل شده است.
 
760 14021113 05 افتتاح مدرسه اعتباری فولادشهر
 
 
فتحی ادامه داد: در سال جاری نیز ۸۳ پروژه با ۴۳۳ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد تومان تحویل دانش‌آموزان عزیز استان شده است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان افزود: به برکت انقلاب اسلامی در استان اصفهان تاکنون ۱۷ هزار کلاس درس از ۲۳ هزار کلاس درس که پیش از انقلاب دارای شعله مستقیم (بخاری‌های نفتی و گازی) بود استانداردسازی شده است.
 

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز514
دیروزدیروز1464
هفته جاریهفته جاری3553
ماه جاریماه جاری30186
کل بازدیدکل بازدید2069780

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید