header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

تکمیل هنرستان حاج باقر حدادی تحقق آرزوی خیر و پدر دلسوز مدرسه سازی ایران

 با قول مساعد حمیدرضا خان محمدی در سفر به استان اصفهان؛
تکمیل هنرستان حاج باقر حدادی تحقق آرزوی خیر و پدر دلسوز مدرسه سازی ایران
حمیدرضا خان محمدی معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با حاج باقر حدادی خیر مدرسه ساز و فداکار برخواری دیدار کرد.
760 14021118 11 2 سفر رئیس سازمان به اصفهان
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس این سازمان در هفتمین روز از دهه مبارک فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سفر یک روزه به استان اصفهان به همراه جمعی از مسئولین و خیرین با خیر مدرسه ساز حاج باقر حدادی دیدار کرد.
معاون وزیر آموزش و پرورش در این دیدار ضمن تقدیر از این خیر و پدر دلسوز برخواری گفت: خداوند متعال را شاکریم که انسان های شایسته و دلسوزی چون حاج باقر در کنار خانواده بزرگ مدرسه سازی ایران حضور دارند و این به ما انرژی مضاعفی می دهد، تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا به زودی شاهد تکمیل و افتتاح هنرستان حاج باقر حدادی عزیز باشیم.
حاج باقر حدادی خیر ۸۵ ساله فداکار و دلسوزی است که نه تنها ۳ میلیارد تومان دارایی کامل خود را برای ساخت هنرستانی در شهرستان برخوار هزینه کرده، خودش نگهبان پروژه، مسئول خرید و سرکارگر پروژه خود است و تنها در کارگاه مدرسه زندگی می کند.
گفتنی است چندی پیش وزیر آموزش و پرورش همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر این روز را به این خیر مدرسه ساز که برای فرزندان منطقه خود پدری می کند تبریک گفت.

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز348
دیروزدیروز1464
هفته جاریهفته جاری3387
ماه جاریماه جاری30020
کل بازدیدکل بازدید2069614

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید