header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

مدرسه ۶ کلاسه برکت شهر بافران نایین افتتاح شد

با حضور معاون عمرانی استاندار،
مدرسه ۶ کلاسه برکت شهر بافران نایین افتتاح شد
آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه شهر بافران که با مشارکت بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس اصفهان ساخته شده است برگزار شد.
 
 760 14021123 1 افتتاح مدرسه برکت بافران نایین
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان عصر شامگاه بیست و سوم بهمن ماه ۱۴۰۲ و در شب میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، مدرسه برکت شهر بافران نایین افتتاح شد.
مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در ادامه سفر یکروزه خود پس از افتتاح ۱۲ طرح عمرانی و خدماتی درخوروبیابانک، در مراسم افتتاح مدرسه برکت شهر بافران نایین حضور یافت و از اقدامات و تلاش های انجام شده در اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان وستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) تقدیر کرد.
در این مراسم ناصر فتحی مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۸۳ پروژه آموزشی ورزشی و پرورشی با ۴۳۳ کلاس درس و اعتبار ۶۶۰ میلیارد تومان تحویل دانش آموزان شده است که تعداد ۳۰ پروژه با ۱۵۵ کلاس و ۲۰۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۹۸ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر بوده است.
مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان افزود: در کنار تحویل مدارس، تعداد ۲۸۰۰ کلاس در دولت سیزدهم به سیستم استاندارد گرمایشی مجهز شده است که ۱۲۰۰ کلاس مربوط به سال ۱۴۰۲ و ۷۰۰کلاس مربوط به دهه فجر می باشد.
وی در ادامه از افتتاح مدرسه برکت شهر بافران گفت و بیان کرد: این مدرسه پسرانه در مقطع ابتدایی با زیربنای ۷۵۰ مترمربع ، ۱۹۰۰ مترمربع محوطه سازی و ۱۹۰ متر دیوارکشی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان ساخته شده است و شامل ۶ باب کلاس درس، اتاق اداری، کتابخانه، آزمایشگاه، کارگاه کار و فن و آوری و سالن چندمنظوره می باشد.
همچنین حمید شهریاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان نایین نیز جمعیت دانش آموزی این شهرستان را ۶۴۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: اکنون با ساخت این مدرسه شهر بافران دارای ۴ مدرسه است که ۲۳۰ دانش آموز عزیز این شهر در آن مشغول به تحصیل می باشند.

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز594
دیروزدیروز1464
هفته جاریهفته جاری3633
ماه جاریماه جاری30266
کل بازدیدکل بازدید2069860

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید