header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

۳ فضای آموزشی در روستاهای شهرستان سمیرم افتتاح شد

همزمان با میلاد با سعادت حضرت عباس (ع)؛
۳ فضای آموزشی در روستاهای شهرستان سمیرم افتتاح شد
با مشارکت خیرین نیک اندیش، بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان ۳ فضای آموزشی در شهرستان سمیرم افتتاح شد.
 
760 14021125 5 افتتاح مدارس سمیرم
 
 
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، در بیست و پنجمین روز از بهمن ماه ۱۴۰۲، و در سالروز میلاد با سعادت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام سه فضای آموزشی در شهرستان سمیرم به بهره برداری رسید.

در آیین افتتاح این ۳ فضای آموزشی، ذاکران معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: ۳ فضای آموزشی که امروز افتتاح شد شامل: مدرسه ۳ کلاسه برکت شهید موسوی در روستای گنجگان به زیربنای ۲۲۲ مترمربع با مشارکت بنیاد برکت، مدرسه ۲ کلاسه پرتو در روستای دیزجان، با ۱۰۰ مترمربع زیربنا، ۵۰۰مترمربع محوطه سازی و ۸۰ متر دیوارکشی با مشارکت بانو صفدرزاده و خانواده محترم خبازیان و مدرسه ۲ کلاسه زنده یاد ابراهیم ایلخانی در روستای قره قاچ با زیربنای ۱۰۰ مترمربع با مشارکت خیر نیک اندیش خانم طلعت باطنی می باشد.

امیری پورسرپرست آموزش و پرورش سمیرم نیز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های خیرین بزرگوار و همچنین اداره کل نوسازی مدارس استان جهت ساخت مدارس به بیان مشکلات کمبود فضا آموزشی در بخش‌های مختلف شهرستان سمیزم پرداخت و با اشاره به افزایش جمعیت دانش آموزی و پراکندگی روستاهای شهرستان نگاه ویژه مسئولین استانی را در این خصوص خواستار شد.

امیری پور اقدام خداپسندانه و ماندگار مدرسه سازی توسط خیرین را توفیق و محبتی الهی دانست که خداوند آن را به بندگان مومن و خاص خود عطا می‌نماید.

گفتنی است همزمانی این روز مسعود و مبارک با میلاد خیر مدرسه ساز بانو صفدرزاده موجب شد تا جشن تولدی با حضور دانش آموزان و خانواده این بانو نیکوکار برگزار گردد.

 

760 14021125 1 افتتاح مدارس سمیرم

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز673
دیروزدیروز1464
هفته جاریهفته جاری3712
ماه جاریماه جاری30345
کل بازدیدکل بازدید2069939

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید