header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

از مدیرکل ایثارگر و جانباز نوسازی مدارس تجلیل شد

همزمان با میلاد مسعود علمدار کربلا و روز جانباز؛
از مدیرکل ایثارگر و جانباز نوسازی مدارس تجلیل شد
در آیین افتتاح مدرسه معلم و در روز جانباز مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان از ناصر فتحی ایثارگر جانباز و مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان تجلیل کرد.
 
 
760 14021125 0 روز جانباز
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان در بیست و پنجمین روز از بهمن ماه ۱۴۰۲، و همزمان با میلاد با سعادت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام مدرسه ۱۲ کلاسه معلم در دولت آباد برخوار که با مشارکت کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان ساخته شده بود افتتاح شد.
در این مراسم مهدی معینی مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان از ناصر فتحی ایثارگر جانباز و مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان تجلیل کرد.
همچنین طی مراسمی در نمازخانه این اداره کل و پس از مراسم زیارت عاشورا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور معاونین و همکاران این اداره از مدیرکل نوسازی مدارس تقدیر و تجلیل شد.
ناصر فتحی نیز در این مراسم با ذکر یاد و خاطره جانبازان و شهدای دوران دفاع مقدس، از فرزندان همکاران جانباز و ایثارگر و فرزندان شهدا تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود به لطف پروردگار متعال همگی بتوانیم در ادامه راه و زندگی خود در راه خدمت به ایران عزیز اسلامی گام برداشته و عاقبت به خیر شویم.

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز872
دیروزدیروز1464
هفته جاریهفته جاری3911
ماه جاریماه جاری30544
کل بازدیدکل بازدید2070138

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید