header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

مدرسه ۱۲ کلاسه معلم در شهرستان برخوار افتتاح شد

 با حضور مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان،
مدرسه ۱۲ کلاسه معلم در شهرستان برخوار افتتاح شد
مدرسه ۱۲ کلاسه معلم در دولت آباد برخوار که با مشارکت کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان و اداره کل نوسازی مدارس اصفهان ساخته شده است افتتاح شد.
 
 
760 14021125 12 افتتاح مدرسه معلم برخوار
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان در بیست و پنجمین روز از بهمن ماه ۱۴۰۲، و همزمان با میلاد با سعادت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام مدرسه ۱۲ کلاسه معلم در دولت آباد برخوار افتتاح شد.
در این مراسم که نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان و مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری اصفهان نیز حضور داشتند، ناصر فتحی مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: این مدرسه پسرانه در مقطع ابتدایی با زیربنای ۱۳۵۰ مترمربع ، ۱۸۱۵ مترمربع محوطه سازی و ۱۸۳ متر دیوارکشی ساخته شده است و شامل ۱۲ باب کلاس درس، اتاق اداری، کتابخانه، آزمایشگاه و سالن چندمنظوره می باشد.

نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران نیز با قدردانی از دولت ایران برای فراهم کردن فضای آرام برای تحصیل دانش آموزان گفت: هدف کمیساریا فراهم کردن فضای مناسب برای تحصیل دانش آموزان با همکاری ایران است.
یومیکو تاکاشیما ایشیکاوا افزود: در ایران دانش آموزان ایرانی و افغانی در کنار هم و با آرامش تحصیل می‌کنند و این امر موجب خرسندی است و برای همه پیام صلح و دوستی دارد.

گفتنی است این مدرسه هفتمین مدرسه از مجموعه مدارسی است که در استان اصفهان با مشارکت کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان ساخته شده است.

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز673
دیروزدیروز1464
هفته جاریهفته جاری3712
ماه جاریماه جاری30345
کل بازدیدکل بازدید2069939

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید