header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

مدرسه دکتر آرینا یعقوبی ناحیه ۴ اصفهان افتتاح شد

با حضور مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان،
مدرسه دکتر آرینا یعقوبی ناحیه ۴ اصفهان افتتاح شد
به همت خیر مدرسه ساز فرج اله یعقوبی و با افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در منطقه محروم زینبیه اصفهان، ۳ مدرسه این منطقه تک نوبته شد.
 
 
760 14021219 افتتاح مدرسه یعقوبی
 
  
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، در نوزدهمین روز از اسفند ماه ۱۴۰۲، هشتمین مدرسه از مجموعه مدارس یعقوبی مدرسه ۱۲ کلاسه یعقوبی در ناحیه ۴ اصفهان افتتاح شد.
ناصر فتحی مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان در این مراسم گفت: استان اصفهان استان زرخیز از لحاظ خیرین است به طوری که از ۴۵۰ پروژه در حال اجرای استان بیش از ۸۰ درصد فضاهای آموزشی یا به طور صد در صد و یا با مشارکت آن ها ساخته می شود و این نشانه این است که خیران برای علم و آموزش جایگاه ویژه ای قائل هستند.
فتحی خاطرنشان کرد در سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۴۵۰ کلاس درس استان با بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار توسط خیرین تامین هزینه شده است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ توسط دولت نیز نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس هزینه شده است گفت: با این وجود ۵ منطقه استان اصفهان از سرانه آموزشی پایینی در مقایسه با متوسط سرانه کشوری دارا است.
وی در خصوص مدرسه ای که امروز به بهره برداری رسید نیز گفت: این مدرسه با زیربنای ۱۳۵۰ مترمربع زیربنا، ۲۰۰ متر دیوار کشی و ۲۳۰۰مترمربع محوطه سازی به همت خیرمدرسه ساز فرج اله یعقوبی و با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان ساخته شده است و شامل ۱۲ کلاس درس، سالن چندمنظوره، کتابخانه و آزمایشگاه می باشد.
محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این آیین اظهار داشت: خداوند تقدیراتی را رقم می‌زند و زمینی را مقدس قرار می‌دهد و محل ساخت مسجد یا مدرسه قرار می‌دهد؛ تمامی امور خیر خوب است اما مدرسه بنایی متفاوت است چراکه در آن انسان ساخته می‌شود و خداوند خیرین مدرسه‌ساز را دوست داشته که تقدیر آنان را به گونه قرار داده که در امر انسان‌سازی نقشی بزرگ داشته باشند.
وی ادامه داد: انسان و دانش‌آموز در این محل مقدس که مزین به نام خیر است درس دین و معرفت و اخلاق و انسانیت فرامی‌گیرد چرا که خیرین تفسیر گران آیات قرآن کریم و سنت نبوی هستند.
گفتنی است در این مراسم فتحی مدیرکل نوسازی مدارس، ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش، عبدیزدان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، احمدی فرماندار اصفهان، مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، رضوی نیا مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ وجمعی دیگر از خیرین و مسئولین حضور داشتند.
 
760 14021219 افتتاح مدرسه یعقوبی7
 
760 14021219 افتتاح مدرسه یعقوبی2

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز1182
دیروزدیروز2005
هفته جاریهفته جاری1000
ماه جاریماه جاری36583
کل بازدیدکل بازدید2033492

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید