header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL

مادر دو شهید در مبارکه خیر مدرسه ساز شد

روایت ایثار و فداکاری؛
مادر دو شهید در مبارکه خیر مدرسه ساز شد
مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس به همراه اعضای شورای بانوان خیر مدرسه ساز استان با مادر شهیدان یزدان دیدار کردند.
 
 760 14030128 1 مادر شهیدان یزدان
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان، اعضای شورای بانوان خیر مدرسه ساز استان، مدیر آموزش و پرورش به همراه مسئولین این شهرستان با مادر شهیدان یزدان دیدار کردند.
ناصر فتحی مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان، در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجلیل از اقدام ایثارگرانه مادر شهیدان یزدان گفت در زمینه آموزش و پرورش همه ارگان ها و مسئولین باید پای کار بیایند.
مدرسه شهدای یزدان از محل فروش منزل مسکونی خانم نصرت سلیمانی مادر دو شهید، "شهید دانش آموز محمد علی یزدان و دانشجو معلم شهید مهدی یزدان" و با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان مبارکه در حال ساخت می باشد.
این مدرسه در زمینی به مساحت ۱۳۵۲ مترمربع و با زیر بنای ۵۰۰ مترمربع در دو طبقه احداث خواهد شد و شامل ۶ کلاس درس، اتاق اداری، کتابخانه و سالن چندمنظوره خواهد بود.گفتنی است کلنگ احداث این مدرسه در پنجمین روز از آذرماه ۱۴۰۲ به زمین زده شد.
 
 مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان مدارس در سفر یکروزه خود به شهرستان مبارکه از مدارس و پروژه های این شهرستان نیز بازدید کرد.

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز1839
دیروزدیروز1552
هفته جاریهفته جاری5236
ماه جاریماه جاری40819
کل بازدیدکل بازدید2037728

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید