header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 495

مجمع خیرین مدرسه ساز استان روز به روز درخشان تر از گذشته

 استاندار اصفهان؛
مجمع خیرین مدرسه ساز استان روز به روز درخشان تر از گذشته
استاندار اصفهان در آستانه بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان حرکت این مجمع را روز به روز درخشان تر از گذشته قلمداد کرد.
 
 760 14030223 استاندار
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، در آستانه بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز نشست صمیمی اعضای هیئت مدیره این مجمع با استاندار اصفهان برگزار شد.
سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در این نشست صمیمانه از لزوم تقدیر و گرامیداشت خیرین به عنوان یک فریضه گفت و اظهار داشت در این امر غفلت از بزرگان مدرسه و خیرین به نام حوزه مدرسه سازی سازی نباید اتفاق بیفتد.
وی ترویج موضوع خیر مدرسه سازی، انتقال آن به نسل بعد و جوان و همچنین ایجاد ظرفیت های جدید به ویژه در حوزه مسئولیت اجتماعی را از رسالت های جشنواره ها برشمرد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه تمام قد حامی و پشتیبان کار خیر مدرسه سازی هستیم گفت بر این باوریم، توانمندی اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان به نحوی است که تفاوت جدی در مسیر حرکت این مجمع خصوصا با حضور دکتر ملا احمدی ایجاد شده و روز به روز درخشان تر از گذشته در حال حرکت است.

مجتبی ملا احمدی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان نیز گفت ۴۳۰ پروژه در استان با مشارکت خیرین در حال اجرا است.
وی از کار گروه ویژه جوانان در مجمع خیرین مدرسه ساز گفت و ادامه داد به حمدالله حضور نسل جدید در این کار گروه و در مجمع خیرین به صورت فعال و با قوت دنبال می شود.

ناصر فتحی مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان از برگزاری جشنواره بیست و ششم با شعار خیرین مدرسه ساز پیشران ایران قوی گفت و ادامه داد از بهمن ماه سال گذشته ستاد برگزاری جشنواره بیست و ششم با ۹ کار گروه و ۳۵ نفر عضو از نوسازی مدارس، مجمع خیرین مدرسه ساز و آموزش و پرورش کار خود را آغاز کرده و برنامه ریزی ها و اقدامات خوبی جهت تکریم هر چه بهتر خیرین مدرسه ساز صورت گرفته است.
وی همچنین خواستار نگاه ویژه مدیریت استان در خصوص اختصاص اعتبارات حوزه مدرسه سازی شد و گفت: در حال برنامه ریزی برای تحویل یکصد پروژه با حدود ۵۰۰ کلاس درس تا پایان امسال هستیم.

محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز وجود خیرین مدرسه ساز را از مهم ترین ظرفیت های آموزش و پرورش برشمرد و گفت همه کارهای خیر خوب است اما مدرسه سازی چون محل انسان سازی است اهمیت و جایگاه والایی را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است در این جلسه اعضای هیئت مدیره و جمعی از خیرین مدرسه ساز با بیان دیدگاه های خود در حوزه مدرسه سازی خواستار حمایت بیش از پیش در این زمینه شدند.

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز1243
دیروزدیروز1284
هفته جاریهفته جاری1103
ماه جاریماه جاری39393
کل بازدیدکل بازدید2171034

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید