header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 495

پیام مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان در سالروز تشکیل سازمان نوسازی مدارس کشور

پیام مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان در سالروز تشکیل سازمان نوسازی مدارس کشور

همزمان با فرارسیدن چهل و نهمین سالروز تاسیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان با صدور پیامی این روز را گرامی داشت.

 

760 14030228 1 سالروزسازمان نوسازی مدارس

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، متن پیام تبریک مهندس ناصر فتحی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هشت اردیبهشت سال 1354 یادآورتاسیس سازمانی است که در حدود نیم قرن همواره با احداث فضاهای آموزشی و پرورشی در سراسر ایران عزیز جایگاه تربیت و علم آموزی میلیون ها انسان را تامین نموده و افتخار بسی بزرگ را در منطقه بدست آورده است و نیروهای فعال آن در کوه ها، دشت ها، مناطق گرمسیر و سردسیر، بویژه مناطق آسیب دیده از هشت سال دفاع مقدس با تمام توان و عشق و ایمان، توام با بهره برداری از علم فنی و مهندسی بویژه تخریب و بازسازی و مقاوم سازی نقش پر رنگی را در عرصه سازندگی کشور بصورت زیربنایی برای بستر سازی تداوم روند آموزش و پرورش ایفا نمودند .

نیم‌قرن تجربه‌ی تخصصی در امر ساخت، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی همراه با نگاه ویژه‌ی حاکمیتی در زیر سایه‌ی منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، این سازمان را به تجلّی مردمی‌سازی و خدمت جهادی مبدل ساخته است.

امروز می‌توان با افتخار این سازمان را یکی از پیشروترین دستگاه‌های فنّی کشور دانست که به لطف حضور مهندسان، متخصصان و نخبگان، توانسته است فضاها و بناهایی ماندگار و درخور شان نام ایران و ایرانی احداث نماید.

این‌جانب ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به همکارانم در سراسر کشور و به ویژه کارکنان بزرگوار اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان، از خداوند متعال می‌خواهم در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب با نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است، به همه‌ی ما توفیق خدمت بیش از پیش در این عرصه را عطا فرماید.

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز764
دیروزدیروز1284
هفته جاریهفته جاری624
ماه جاریماه جاری38914
کل بازدیدکل بازدید2170555

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید