header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 495

پیام تسلیت مدیرکل نوسازی مدارس در پی شهادت رئیس جمهور مردمی و همراهانشان

پیام تسلیت مدیرکل نوسازی مدارس در پی شهادت رئیس جمهور مردمی و همراهانشان 

در پی شهادت رئیس جمهور مردمی آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان پیام تسلیتی صادر کرد.

760 14030231 1 پیام تسلیت شهادت آیت الله رئیسی

    

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، متن پیام تسلیت ناصر فتحی مدیرکل این اداره به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

 خبر غم بار شهادت سید خدوم و محبوب، رئیس جمهوری مردمی ، خادم الرضا آیت الله دکتر رئیسی و همراهان عزیز ایشان پس از ساعت‌ها بیم و امید و چشم انتظاری، موجی از اندوه و حزن ملی را در دل‌های ملت بزرگ ایران پدید آورد و قلب‌های همه ما را به داغی بزرگ نشاند.

 شهیدِ جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در زمره مسئولان تراز انقلاب اسلامی بود که در همه سنگرهای مسئولیت عطر خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را با خود به ارمغان می‌آورد.

 پشتکار و تواضع و دغدغه رفع مشکلات محرومان، سلوک مردمی و حضور بی‌تکلف و صمیمی در بین مردم، اطاعت عملی از ولی امر و مجاهدت برای تحقق آرمان‌های امام ، از بارزترین ویژگی‌های این عالم خدمتگزار نظام اسلامی بود. همه این صفات حسنه، برخاسته از انس او با عبادت و سحر و توسل و ثمره خدمت خالصانه‌اش به آستان حضرت علی‌بن موسی الرضا ع بود که پاداش آن را نیز در شب میلاد آن امام رئوف دریافت کرد و به شهیدان والامقام، رجایی و باهنر پیوست.

 خدای متعال روح بلند حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب، همراهان و کلیه پیوستگان به قافله شهدا در این حادثه غم بار را قرین رحمت خویش فرماید و به خانواده های سوگوارشان صبر و به دولت محترم انسجام و توان بیشتر خدمت، و به ملت شریف و آگاه ایران وحدت و همبستگی و قدرت عبور از تنگناه ها و نگرانی ها عنایت فرماید.

 اینجانب، شهادت رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران را به مردم شریف ایران عزیز اسلامی به ویژه جامعه فرهنگیان، دانش آموزان و جامعه نوسازی مدارس کشور تسلیت عرض  می نمایم. انشاالله ملت بزرگ ایران مانند همیشه، با حضور آگاهانه و پرشور خود در آئین‌های وداع و تشییع پیکرهای پاک خادمان شهید خود جلوه‌های ماندگار از دلدادگی به آرمان‌های انقلاب و پیوند مردم و مسئولان را خواهند آفرید و با عنایات خاصه حضرت ولی الله الاعظم عجل الله فرجه مسیر پیش رو تا فتح قله‌های تمدن اسلامی را قوی‌تر از همیشه خواهند پیمود.

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز538
دیروزدیروز1284
هفته جاریهفته جاری398
ماه جاریماه جاری38688
کل بازدیدکل بازدید2170329

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید