header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 495

جهاد خدمت بی وقفه ادامه دارد

پیام ناصر فتحی به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر،
جهاد خدمت بی وقفه ادامه دارد
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان پیامی صادر کرد. متن پیام مهندس ناصر فتحی به شرح زیر می باشد:
 
760 14030303 1 پیام آزادسازی خرمشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، متن پیام ناصر فتحی مدیرکل این اداره به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حماسه آزادسازی خرمشهرپس از 578 روز از اسارت رژیم بعثی، به عنوان نقطه عطفی در تاریخ پر فراز ونشیب ایران اسلامی به‌شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.
رزمندگان دوران دفاع مقدس در سوم خرداد ماه حماسه‌ای دیگر آفریدند، این رزمندگان با دست خالی و تنها با تکیه بر قدرت الهی در برابر دشمن تا دندان مسلح جانانه و دلاورانه جنگیدند که نتیجه این رشادت‌ها در عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس‌در نهایت منجر به آزاد سازی خرمشهر عزیز که به خونین‌شهر نیز معروف است، گردید.
سالگرد حماسه‌ عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و ایثار یادآور نقطه عطف سال های روشن دفاع مقدس و روزهای غریبِ اتکای مظلومانه‌ آسمانی‌ترین انسان هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش های مقدس این خاکِ پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازیِ ماندگار، پیوند خوردند.
پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس در برابر نیروهای بعثی در تاریخ کشورمان جاودانه شد، باید گفت عملیات بیت‌المقدس ضربه سخت و سنگینی به رژیم بعث عراق وارد کرد و موجب شگفتی همگان شد.
بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود. بی شک استان اصفهان با بیش از بیست و سه هزار شهید گلگون کفن  نقش بسزایی در این افتخار ملی داشته است که مایه مباهات و سرفرازی مردم انقلابی، شریف و همیشه در صحنه اصفهان می باشد.
امروز همزمان با تشیع و خاکسپاری شهید جمهور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش مردم همیشه در صحنه ایران عزیز اسلامی نشان دادند همچنان قدردان و یار و همراه خدمت گزاران خدوم این ملت بوده و در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تمام قد ایستاده‌اند و در این مسیر گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند که جهاد خدمت ادامه دارد و در امر خدمت رسانی هیچ وقفه ای نباید اتفاق بیفتد.
اینجانب این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس، جامعه فرهنگیان و کارکنان پر تلاش اداره‌کل نوسازی مدارس استان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز841
دیروزدیروز1284
هفته جاریهفته جاری701
ماه جاریماه جاری38991
کل بازدیدکل بازدید2170632

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید