header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 495

تفاهم نامه ساخت و توسعه ۷ فضای آموزشی و تربیتی در استان اصفهان منعقد شد

با مشارکت خیرین نیک اندیش؛
تفاهم نامه ساخت و توسعه ۷ فضای آموزشی و تربیتی در استان اصفهان منعقد شد
با مشارکت خیرین نیک اندیش مدرسه ساز یک مدرسه در شهر علویجه احداث، و ۶ مدرسه در جرقویه و شاهین شهر اصفهان توسعه می یابد.
 
760 14030309 1 تفاهم نامه
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان؛ در نهمین روز از خرداد ماه ۱۴۰۳ خیرین نیکوکار اصفهانی ویژه پای کار مدرسه سازی آمدند و امروز تفاهم نامه ساخت و توسعه ۷ فضای آموزشی و تربیتی منعقد شد.
ناصر فتحی مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان امروز خیرین بخش مرکزی شهرستان جرقویه (سفلی) ۵ تفاهم نامه را امضا کردند و بر این اساس دو باب کلاس درس در مدرسه فاطمیه با زیربنای ۹۰ مترمربع، دو سالن نمازخانه با متراژ ۱۲۰ و ۱۰۰ مترمربع به ترتیب در مدرسه دانش و مدرسه بنت الهدی و یکباب کارگاه رشته معماری در هنرستان فنی امام خمینی (ره) با زیربنای ۱۵۰ مترمربع در شهر نیک آباد و دو باب کلاس درس نیز در مدرسه نور روستای پیکان این شهرستان توسط خیرین نیک اندیش محلی توسعه می یابد.
مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان همچنین از توسعه چهار باب کلاس درس به همت و هزینه صد در صدی خیر محترم مجید توکلی گفت و اظهار داشت این چهار کلاس با زیربنای ۲۰۰ مترمربع در مدرسه ابتدایی شهید آیت شاهین شهر ساخته خواهد شد.
 
760 14030309 6 تفاهم نامه

فتحی ادامه داد امروز روز پر خیر و برکتی برای دانش آموزان استان رقم خورد و تفاهم نامه ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی نیز با زیربنای ۸۰۰ مترمربع در شهر علویجه با مشارکت خیرین نیکوکار محمد علی نوری علویجه و بانو زهرا کریمی علویجه منعقد گردید.
 
760 14030309 9 تفاهم نامه
 
 
گفتنی است در امضای تفاهم نامه های مذکور علاوه بر خیرین و نمایندگان آن ها، فتحی مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان، ذاکران معاون مشارکت های مردمی این اداره کل، عبدیزدان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، میرحاج مدیر آموزش و پرورش جرقویه سفلی، اسلامی مدیر آموزش و پرورش مهردشت و جمع دیگری از خیرین و مسئولین حضور داشتند.

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز939
دیروزدیروز1284
هفته جاریهفته جاری799
ماه جاریماه جاری39089
کل بازدیدکل بازدید2170730

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید