header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 495

پیام تسلیت مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

پیام تسلیت مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد، مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان متن پیام مهندس ناصر فتحی به شرح زیر می باشد:

760 14030314 1 پیام تسلیت ارتحال امام

بسمه تعالی

یوم الله چهاردهم خرداد یادآور هجرانی بزرگ است روزی که طوفان مصیبت ایران اسلامی را سراسر در هم پیچید و حسرتی گدازنده بر دلهای پر از شیون و ماتم‌ نشاند. در آن روز خورشیدی غروب کرد که با طلوع آن هزار چشمه نور در زندگی ملت ایران جوشیده بود. روحی عروج کرد که با نَفَس روح الهی‌اش پیکر ملت را جان بخشیده بود. حنجره‌ای خاموش شد که نَفَس گرمش، سردی و افسردگی از جهان اسلام زدوده بود. لبانی بسته شد که آیات الهی عزت و کرامت را بر مسلمین فروخوانده و افسوس و ذلت را در روح آنان باطل ساخته بود روزی که با وداع آسمانی بنیانگذار جمهوری اسلامی غمی جانکاه بر دل ملت ایران و آزادگان جهان نشست.

امام خمینی(ره) نامی به بلندای تاریخ آزادی ‌خواهی و حق طلبی ملت بزرگ ایران اسلامی است. بزرگ‌مردی از سلاله اولیاء، متفکر بزرگ زمان و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص). اگر چه 35 سال از رحلت آن مرد خدایی می‌گذرد اما همچنان امواج رهایی‌بخش انقلاب اسلامی در بحر‌ بیکران آزادیخواهی جهان پرخروش است و پهنه ای عظیم از هویت و استقلال طلبی و بیداری ملل آزاده را در برگرفته است؛ خروشی عظیم که با اراده‌ خداوند و به دست مرشد‌ الهی، پیر‌ فرزانه، خمینی‌کبیر از قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به ثمر نشست.

اینجانب با تعظیم و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر قیام ۱۵ خرداد ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای والامقام و امام راحل(ره) و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر شهید جمهور و همراهان شهیدش که راه خدمت صادقانه است، سالگرد رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را خدمت جامعه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز، جامعه خیرین مدرسه ساز و همکاران گرامی نوسازی مدارس استان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان عزّت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه‌های جهانی و بین المللی مسألت دارم.

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز894
دیروزدیروز1284
هفته جاریهفته جاری754
ماه جاریماه جاری39044
کل بازدیدکل بازدید2170685

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید