header site 1403

×

پیام

PLG_KUNENADISCUSS_DEPENDENCY_FAIL
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 495

رونمایی از کتاب گنجینه های ماندگار

رونمایی از کتاب گنجینه های ماندگار

 در جشنواره خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش ناحیه شش اصفهان از کتاب گنجینه های ماندگار حاوی معرفی خیرین مدرسه ساز این ناحیه در نیم‌قرن گذشته رو نمایی شد.

 760 14030313 1 جشنواره ناحیه 6

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، جشنواره خیرین مدرسه ساز ناحیه شش اصفهان با حضور جمعی از خیرین، رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان ، فرماندار اصفهان و جمعی دیگر از مسئولین برگزار شد.

توسعه و پیشرفت کشور از مسیر مدرسه‌سازی عبور می‌کند

ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان در این مراسم گفت: توسعه و پیشرفت کشور در جایی است که خیرین نیک‌اندیش برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری انجام داده‌اند؛ مدرسه‌ای که نهاد سخت‌افزاری وزارت آموزش‌وپرورش را تشکیل می‌دهد و توسط شما خیرین بناگذاری خواهد شد.

فتحی مدارس مدارس در حال ساخت استان را ۴۵۰ پروژه اعلام کرد وگفت: نزدیک به ۸۰ درصد این مدارس با مشارکت یا به همت خیرین مدرسه ساز در حال اجرا می باشد.

بیش از  ۱۰ هزار کلاس درس ثمره ۲۴ساله مجمع خیرین مدرسه ساز استان
مجتبی ملااحمدی، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان نیز  با اشاره به محرومیت ناحیه شش آموزش وپرورش استان گفت: به حمدالله با تلاش‌های مضاعف مدیریت آموزش‌وپرورش ناحیه شش و همکارانشان وهمراهی اداره کل نوسازی مدارس استان ای  ناحیه جزو مناطق و نواحی است که بالاترین حضور خیرین را داریم و امروز حدود ۱۵ پروژه خیرساز در این ناحیه در حال اجرا است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز استان در دوره‌ی پرافتخار ۲۴ساله این مجمع در ساخت بیش از  ۱۰ هزار کلاس درس مشارکت داشته اند گفت: یکی از طرح‌های جدید را در حوزه مدارس چند خیری شروع کردیم که در همین شهر زیار ناحیه شش اصفهان، پروژه ۹ کلاسه‌ای با مشارکت حدود ۳۰ خیر در حال انجام است.

دهقانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه شش اصفهان در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز این ناحیه با عنوان "گنجینه‌های ماندگار" اظهار داشت: جشنواره گنجینه‌های ماندگار با تلاش ۸ماهه در راستای فراهم‌آوردن کتاب «گنجینه‌های ماندگار» معرفی خیرین مدرسه‌ساز آموزش‌وپرورش ناحیه ۶ اصفهان در نیم‌قرن گذشته، تمثال مبارک خیرین نیک‌اندیش و تابلو شناسنامه ویژه مدارس خیرساز، برگزار شد.

وی ادامه داد: ناحیه شش شهر اصفهان، یکی از نواحی پهناور شهر اصفهان است که اگرچه کمبودهایی از جهت فضا و امکانات دارد، اما ناحیه‌ای بسیار غنی و پربار از نظر حضور خیرین بزرگوار است و وجود ۸۸ واحد آموزشی خیرساز از مجموع ۲۰۰ مدرسه در این ناحیه، گواهی بر این مدعاست.

گفتنی است در این جشنواره خیرین نیک اندیش دکتر مجتبی ملااحمدی و حاج محمد اعتباری ساخت دومدرسه دیگر را در این ناحیه متعهد گردیدند.

آخرین به روز رسانی سایت

«
»

آدرس بر روی نقشه

 

آمار بازدید

امروزامروز868
دیروزدیروز1284
هفته جاریهفته جاری728
ماه جاریماه جاری39018
کل بازدیدکل بازدید2170659

اطلاعات تماس

اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، روبروی بازار هنر ، اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان
031-32222889
031-32223092
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید